Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21767
Συγγραφέας: Γκουτζιούλης, Νικόλαος
Τίτλος: Η χρήση των κοινωνικών μέσων στο διεθνές μάρκετινγκ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότσου, Ροδούλα
Περίληψη: Τα κοινωνικά μέσα αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινής ζωής τόσο των ανθρώπων όσο και των επιχειρήσεων. Η αξιοσημείωτη αύξηση των χρηστών των κοινωνικών μέσων αποτελεί πρόκληση και συνάμα μία μεγάλη ευκαιρία για τις επιχειρήσεις. Τα κοινωνικά μέσα έδωσαν την δυνατότητα στις τελευταίες να διευρύνουν τα γεωγραφικά τους όρια, να προωθήσουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους σε ξένες αγορές, να προσελκύσουν και να αλληλεπιδράσουν με καταναλωτές ανά τον κόσμο. Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει και να παρουσιάσει τη χρήση των κοινωνικών μέσων στο διεθνές μάρκετινγκ των επιχειρήσεων. Στο πρώτο μέρος, παρουσιάζεται το θεωρητικό υπόβαθρο της μελέτης με βάση την ανάλυσης ελληνικής και ξένης βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της εμπειρικής έρευνας σχετικά με τη χρήση των κοινωνικών μέσων στο διεθνές μάρκετινγκ των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων. Για την πραγματοποίησή της δημιουργήθηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο με τη χρήση των φορμών του Google Drive, βασισμένο στην υπάρχουσα βιβλιογραφία, το οποίο στάλθηκε στις επιχειρήσεις μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Τα δεδομένα που συλλέχθηκαν, κωδικοποιήθηκαν και αναλύθηκαν με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS. Όσον αφορά τα κύρια ευρήματα της έρευνας, προκύπτει ότι τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται διεθνώς υιοθετούν τα κοινωνικά μέσα ως εργαλείο των διεθνών στρατηγικών μάρκετινγκ. Οι περισσότερες από αυτές αποσκοπούν με αυτόν τον τρόπο στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας των εμπορικών σημάτων και των πωλήσεων στη διεθνή αγορά, μειώνοντας παράλληλα τις δαπάνες για το διεθνές μάρκετινγκ. Τέλος, το μεγαλύτερο μέρος των ελληνικών εξαγωγικών επιχειρήσεων, επιλέγουν να αξιοποιούν τα κοινωνικά μέσα στο διεθνές τους μάρκετινγκ έχοντας ως βασικά κίνητρα την αύξηση των επισκέψεων στις εταιρικές τους ιστοσελίδες, καθώς και την βελτίωση της επικοινωνίας με τους καταναλωτές, ενώ παράλληλα αποκομίζουν και ορισμένα οφέλη, όπως η ενίσχυση της εμπορικής τους επωνυμίας και η προβολή τους στις ξένες αγορές.
Λέξεις Κλειδιά: Κοινωνικά μέσα
Διεθνές μάρκετινγκ
Social media marketing
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Διεθνείς Επιχειρηματικές Δραστηριότητες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GkoutzioulisNikolaosMsc2018.pdf2.74 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.