Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21761
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΓραμματικού, Ελένηel
dc.date.accessioned2018-04-05T07:26:09Z-
dc.date.available2018-04-05T07:26:09Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21761-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του επιπέδου της Γνώσης και της Διαχείρισης της Γνώσης, σε ένα δείγμα Υπηρεσιών Πολεοδομίας στην Ελλάδα, έτσι ώστε να προταθούν οι καλύτερες δυνατές μέθοδοι Διαχείρισης της Γνώσης, με τελικό σκοπό τη Βελτίωση της Ποιότητας αυτών των Υπηρεσιών. Στη διαδικασία αυτή έγινε προσπάθεια να ληφθούν υπόψη και τα εμπόδια για την επιτυχή εφαρμογή των μεθόδων αυτών καθώς και στοιχεία της κουλτούρας των υπηρεσιών. Έμφαση δόθηκε στην αποτύπωση της υφιστάμενης γνώσης στις υπηρεσίες αυτές και στην εφαρμογή ή όχι των διαδικασιών της Διαχείρισης της Γνώσης. Η παρούσα έρευνα αποτελεί εμπειρική, περιγραφική, ποσοτική, δειγματοληπτική έρευνα, που βασίζεται στη συλλογή πρωτογενών δεδομένων και πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια δομημένου ερωτηματολογίου. Πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων με τη βοήθεια του προγράμματος SPSS 24 (Statistical Package for Social Sciences 24). Τα ευρήματα της έρευνας μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως παρόλο που το επίπεδο της θεωρητικής γνώσης των ερωτηθέντων στις Υπηρεσίες Πολεοδομίας είναι υψηλό, ωστόσο δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες και υποδομές για μια συνολική και αποτελεσματική Διαχείριση Γνώσης. Επίσης, δεν φαίνεται να υπάρχει κουλτούρα Διαχείρισης Γνώσης σε οργανωσιακό επίπεδο, αντίθετα υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις στις προϋποθέσεις επιτυχούς εφαρμογής της Διαχείρισης της Γνώσης στις Υπηρεσίες αυτές. Αν και οι ερωτηθέντες στις Υπηρεσίες Πολεοδομίας φαίνεται να αντιλαμβάνονται πως η Διαχείριση της Γνώσης αποτελεί Εργαλείο Βελτίωσης Ποιότητας για τις υπηρεσίες τους, ωστόσο, δεν γίνεται συστηματική και οργανωμένη προσπάθεια προς την επιτυχημένη εφαρμογή Διαχείρισης Γνώσης. Τέλος, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δεν φαίνεται να αντιλαμβάνονται πως οφείλουν να συμμετέχουν ενεργά στις διαδικασίες Διαχείρισης της Γνώσης.el
dc.format.extent173el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΓνώσηel
dc.subjectΔιαχείριση γνώσηςel
dc.subjectΒελτίωση ποιότηταςel
dc.subjectΔημόσιος τομέαςel
dc.subjectΥπηρεσίες πολεοδομίαςel
dc.titleΗ διαχείριση της γνώσης ως εργαλείο βελτίωσης ποιότητας στις υπηρεσίες πολεοδομίαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκησηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
GrammatikouEleniMsc2018.pdf3.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.