Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21761
Συγγραφέας: Γραμματικού, Ελένη
Τίτλος: Η διαχείριση της γνώσης ως εργαλείο βελτίωσης ποιότητας στις υπηρεσίες πολεοδομίας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκηση
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του επιπέδου της Γνώσης και της Διαχείρισης της Γνώσης, σε ένα δείγμα Υπηρεσιών Πολεοδομίας στην Ελλάδα, έτσι ώστε να προταθούν οι καλύτερες δυνατές μέθοδοι Διαχείρισης της Γνώσης, με τελικό σκοπό τη Βελτίωση της Ποιότητας αυτών των Υπηρεσιών. Στη διαδικασία αυτή έγινε προσπάθεια να ληφθούν υπόψη και τα εμπόδια για την επιτυχή εφαρμογή των μεθόδων αυτών καθώς και στοιχεία της κουλτούρας των υπηρεσιών. Έμφαση δόθηκε στην αποτύπωση της υφιστάμενης γνώσης στις υπηρεσίες αυτές και στην εφαρμογή ή όχι των διαδικασιών της Διαχείρισης της Γνώσης. Η παρούσα έρευνα αποτελεί εμπειρική, περιγραφική, ποσοτική, δειγματοληπτική έρευνα, που βασίζεται στη συλλογή πρωτογενών δεδομένων και πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια δομημένου ερωτηματολογίου. Πραγματοποιήθηκε στατιστική ανάλυση των αποτελεσμάτων με τη βοήθεια του προγράμματος SPSS 24 (Statistical Package for Social Sciences 24). Τα ευρήματα της έρευνας μας οδηγούν στο συμπέρασμα πως παρόλο που το επίπεδο της θεωρητικής γνώσης των ερωτηθέντων στις Υπηρεσίες Πολεοδομίας είναι υψηλό, ωστόσο δεν υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες και υποδομές για μια συνολική και αποτελεσματική Διαχείριση Γνώσης. Επίσης, δεν φαίνεται να υπάρχει κουλτούρα Διαχείρισης Γνώσης σε οργανωσιακό επίπεδο, αντίθετα υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις στις προϋποθέσεις επιτυχούς εφαρμογής της Διαχείρισης της Γνώσης στις Υπηρεσίες αυτές. Αν και οι ερωτηθέντες στις Υπηρεσίες Πολεοδομίας φαίνεται να αντιλαμβάνονται πως η Διαχείριση της Γνώσης αποτελεί Εργαλείο Βελτίωσης Ποιότητας για τις υπηρεσίες τους, ωστόσο, δεν γίνεται συστηματική και οργανωμένη προσπάθεια προς την επιτυχημένη εφαρμογή Διαχείρισης Γνώσης. Τέλος, οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δεν φαίνεται να αντιλαμβάνονται πως οφείλουν να συμμετέχουν ενεργά στις διαδικασίες Διαχείρισης της Γνώσης.
Λέξεις Κλειδιά: Γνώση
Διαχείριση γνώσης
Βελτίωση ποιότητας
Δημόσιος τομέας
Υπηρεσίες πολεοδομίας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GrammatikouEleniMsc2018.pdf3.16 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.