Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21757
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤαμπακούδης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚοΐδου, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2018-04-05T06:11:57Z-
dc.date.available2018-04-05T06:11:57Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21757-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ δραματική αύξηση της ανεργίας αλλά και η ανάγκη εκσυγχρονισμού και μετεξέλιξης σε ένα σύγχρονο Δημόσιο Φορέα Απασχόλησης, οδήγησαν τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (ΟΑΕΔ) στην υιοθέτηση σχεδίου Αναδιοργάνωσης (re-engineering) το οποίο υλοποιείται σταδιακά με την εφαρμογή συγκεκριμένων δράσεων. Η παρούσα εργασία επιχειρεί να διαπιστώσει την επίδραση των δράσεων της αναδιοργάνωσης που πραγματοποιήθηκαν έως τώρα, στην αποδοτικότητα της εργασίας των Εργασιακών Συμβούλων. Για τον σκοπό αυτό συντάχθηκε και απεστάλη ερωτηματολόγιο στο σύνολο των υπαλλήλων του ΟΑΕΔ που ασκούν καθήκοντα Εργασιακού Συμβούλου. Η ανάλυση των απαντήσεών τους έδειξε ότι η αναδιοργάνωση βελτίωσε σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες των Εργασιακών Συμβούλων σε όλες τις δραστηριότητες που συνθέτουν την εργασία τους, ανεξάρτητα με από το μέγεθος του Κέντρου Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ) στο οποίο εργάζονται. Επίσης έδειξε ότι η αναδιοργάνωση βελτίωσε την ταχύτητα και την ευκολία εξυπηρέτησης των συναλλασσομένων και μείωσε την ενασχόληση των Εργασιακών Συμβούλων με αλλότρια καθήκοντα που δυσχεραίνουν την αποδοτική υλοποίηση των καθηκόντων τους. Επιπλέον, διαπιστώθηκε ότι οι Εργασιακοί Σύμβουλοι δεν είναι ιδιαίτερα ικανοποιημένοι από τον βαθμό ενημέρωσης τους στους άξονες της αναδιοργάνωσης ενώ ταυτόχρονα θεωρούν ότι οι δράσεις της αναδιοργάνωσης που υλοποιήθηκαν κεντρικά (λειτουργία call center, σύζευξη προσφοράς-ζήτησης εργασίας σε διαδικτυακή πύλη (portal) και συγχρονισμός στοιχείων βιογραφικού μεταξύ ηλεκτρονικών υπηρεσιών (e-services) και Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (ΟΠΣ) ΟΑΕΔ) είχαν μέτρια επίδραση στην εξυπηρέτηση των συναλλασσομένων. Όσον αφορά την γνώμη τους για τον βαθμό αναδιοργάνωσης του ΚΠΑ στο οποίο εργάζονται, οι Εργασιακοί Σύμβουλοι πιστεύουν ότι η αναδιάταξη των χώρων εργασίας, η λειτουργία της υποδοχής και η συμπλήρωση της Κάρτας Επίδοσης (scorecard) πραγματοποιήθηκαν και λειτουργούν σε μεγάλο βαθμό, ιδιαίτερα στα μεγαλύτερου μεγέθους ΚΠΑ, ενώ αντίθετα δεν είναι ικανοποιημένοι από τον βαθμό λειτουργίας του θεσμού των Επικεφαλής Μέσου Διοικητικού Επιπέδου ΕΜΔΕ (middle manager) και την πραγματοποίηση των μηνιαίων συναντήσεων.el
dc.format.extent131el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΟΑΕΔel
dc.subjectΑξιολόγηση αποδοτικότηταςel
dc.subjectΕργασιακοί σύμβουλοιel
dc.subjectΑναδιοργάνωσηel
dc.titleΑξιολόγηση αποδοτικότητας των υπηρεσιών των εργασιακών συμβούλων στο πλαίσιο της στρατηγικής αναδιοργάνωσης του ΟΑΕΔel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δημόσια Διοίκησηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KoidouAngelikiMSc2018.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.