Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21747
Author: Σκαμπαρδώνη, Μαρία-Ελένη
Title: Αξιολόγηση πεδίων βαρύτητας στο ελληνικό πρόγραμμα σπουδών (αναθεωρημένη έκδοση, Αθήνα 2014) για το μάθημα της μουσικής: για, με και μέσω της μουσικής, από το νηπιαγωγείο μέχρι τη Β’ Δημοτικού
Date Issued: 2018
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσική και Κοινωνία
Supervisor: Στάμου, Λελούδα
Abstract: Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να αναλύσει και να αξιολογήσει το Ελληνικό Πρόγραμμα Σπουδών στο μάθημα της μουσικής, για τις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Η αξιολόγηση του προγράμματος θα γίνει με βάση τρία πεδία βαρύτητας, τα οποία αφορούν τη φιλοσοφία του και τον προσανατολισμό του. Το πρώτο πεδίο αφορά τις γνώσεις περί της μουσικής, τις οποίες θα κατακτήσουν οι μαθητές. Το δεύτερο έχει να κάνει με την μουσική πράξη, η οποία παίρνει πολλές μορφές, όπως αυτή του τραγουδιού, του παιξίματος σε όργανα, της σύνθεσης και του αυτοσχεδιασμού. Το τρίτο πεδίο βαρύτητας αφορά την ανάπτυξη της προσωπικότητας του μαθητή. Πιο συγκεκριμένα, σε αυτό ανήκουν αξίες, όπως το συνεργατικό και ομαδικό πνεύμα, η αλληλεγγύη, ο σεβασμός, η ανάληψη καθηκόντων, η συναισθηματική ανάπτυξη και η αισθητική συγκίνηση μέσα από την ακρόαση. Μέσα από την ανάλυση θα προκύψουν οι στόχοι που θέτει το ελληνικό πρόγραμμα για το μάθημα αλλά και πιθανόν ανακρίβειες και ασυνέπειές του.
Keywords: Πρόγραμμα σπουδών
Αξιολόγηση
Ανάλυση
Φιλοσοφία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΠΜΣ Μουσική και Κοινωνία (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SkampardoniMariaEleniMsc2018.pdf2.81 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons