Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21746
Συγγραφέας: Πάτκου, Ασημίνα
Τίτλος: Το χιούμορ στο μάθημα της μουσικής : θεωρητικό πλαίσιο και μουσικοπαιδαγωγικές εφαρμογές
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Μουσικές Τέχνες
Επόπτης Καθηγητής: Στάμου, Λέλουδα
Περίληψη: Τις τελευταίες δεκαετίες υπάρχει ένα διαρκώς αυξανόμενο ενδιαφέρον των ερευνητών γύρω από την «μαθητική δέσμευση» των μαθητών σήμερα( Strean, 2011). Η σύνδεση μεταξύ εκπαιδευτικού-μαθητή και διδακτικού αντικειμένου αποδεικνύεται καταλύτης για την εκπαίδευση (Palmer, 2007). Ταυτόχρονα, ερευνητές επισημαίνουν τη θετική επίδραση του χιούμορ στην ψυχολογία των ανθρώπων (Martin & Lefcourt, 2004) αλλά και στην εκπαίδευση (Schmidt, 2002). Το χιούμορ λειτουργεί σαν συνδετικός ιστός ανάμεσα στα μέλη μιας ομάδας, δυναμώνει τη σχέση εκπαιδευτικού-μαθητή, λειτουργεί αποτελεσματικά στην απομνημόνευση και αυξάνει το κίνητρο και τα θετικά συναισθήματα των μαθητών για το διδακτικό αντικείμενο και τον εκπαιδευτικό(Wanzer & Frymier, 1999). Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη του χιούμορ ως σημαντικό εκπαιδευτικό εργαλείο τόσο για την εκπαίδευση όσο και για τη μουσική εκπαίδευση συγκεκριμένα, αλλά και η δημιουργία μιας σειράς δραστηριοτήτων με εργαλείο το χιούμορ που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο μάθημα της μουσικής στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Η παρούσα έρευνα στοχεύει να συνεισφέρει στη συζήτηση αναφορικά με το χιούμορ στην μουσική εκπαίδευση και να αποτελέσει την αφετηρία για μια πιο εκτεταμένη και σε μεγαλύτερο βάθος ερευνητική προσέγγιση του θέματος.
Λέξεις Κλειδιά: Χιούμορ
Θεωρίες χιούμορ
Εκπαίδευση
Μουσική εκπαίδευση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Μουσικές Τέχνες (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PatkouAsiminaMsc2017.pdf1.14 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons