Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21742
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣτειακάκης, Εμμανουήλel
dc.contributor.authorΠαπαδημητρίου, Αναστάσιοςel
dc.date.accessioned2018-04-03T20:14:22Z-
dc.date.available2018-04-03T20:14:22Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21742-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΟ κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών παρουσιάζει μεγάλη αύξηση στα κέρδη των εταιριών με την πάροδο των ετών, καθώς υπάρχει και μεγάλη διείσδυση στους χρήστες που χρησιμοποιούν πλέον έξυπνες συσκευές. Ο ρόλος που έχει συμβάλει σε αυτή την επιτυχία είναι η αύξηση της τεχνολογίας σε συνδυασμό με την σημαντική εφεύρεση του Internet. Αρχικά τα βιντεοπαιχνίδια σχεδιάζονταν και παίζονταν σε μηχανήματα ρίχνοντας κέρματα, ενώ στη συνέχεια εξελίχθηκαν σε οικιακές κονσόλες, που μπορούσε οποιοσδήποτε να έχει στο σπίτι του. Σήμερα, υπάρχουν εκτός από τις φορητές παιχνιδομηχανές και οι έξυπνες συσκευές, που ο καθένας μπορεί να έχει. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έδωσε τη δυνατότητα στις εταιρίες να αυξήσουν τον αποθηκευτικό χώρο σε μικρές συσκευές, μείωσαν τον όγκο των κονσόλων και έδωσαν καλύτερα γραφικά και πιο αληθοφανές κινήσεις στα παιχνίδια. Πλέον, οι δυνατότητες των κονσόλων είναι τεράστιες, αναπαράγουν ταινίες, έχουν πρόσβαση στο Internet και λειτουργούν με φωνητικές εντολές ή χειρονομίες. Πολλές εταιρίες διέβλεψαν αυτή την ευκαιρία και μπήκαν δυναμικά στο χώρο, επιτυγχάνοντας σημαντικές πωλήσεις και τεράστια κέρδη. Πλέον, χάρη στο διαδίκτυο οι πωλήσεις γίνονται εύκολα σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, δίνοντας τη δυνατότητα στις εταιρίες να πραγματοποιούν παγκόσμιες πωλήσεις. Οι εταιρίες έπαψαν να στοχεύουν μόνο σε συγκεκριμένες χώρες και δημιουργήθηκαν νέες αγορές με μεγάλο πληθυσμό. Ακόμη, χάρη στην εύκολη διασύνδεση με όλο τον κόσμο, ο τρόπος χρηματοδότησης νεοσύστατων επιχειρήσεων γίνεται ευκολότερος και μπορεί κανείς να αντλήσει υψηλά κεφάλαια μέσα από συγκεκριμένα κανάλια. Υπάρχει πληθώρα μορφών χρηματοδότησης και είναι στην ευχέρεια του κάθε επιχειρηματία ποια από τις μεθόδους θα επιλέξει για να ζητήσει χρηματοδότηση.el
dc.format.extent171el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΒιντεοπαιχνίδιαel
dc.subjectΚλάδος των βιντεοπαιχνιδιώνel
dc.subjectCrowdfundingen
dc.subjectΘερμοκοιτίδες επιχειρήσεωνel
dc.subjectVenture capitalen
dc.titleΜελέτη οικονομικής σκοπιμότητας της ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιούel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapadimitriouAnastasiosMsc2017.pdf2.64 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons