Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21742
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Στειακάκης, Εμμανουήλ | el |
dc.contributor.author | Παπαδημητρίου, Αναστάσιος | el |
dc.date.accessioned | 2018-04-03T20:14:22Z | - |
dc.date.available | 2018-04-03T20:14:22Z | - |
dc.date.issued | 2017 | el |
dc.identifier.uri | http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21742 | - |
dc.description | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017. | el |
dc.description.abstract | Ο κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών παρουσιάζει μεγάλη αύξηση στα κέρδη των εταιριών με την πάροδο των ετών, καθώς υπάρχει και μεγάλη διείσδυση στους χρήστες που χρησιμοποιούν πλέον έξυπνες συσκευές. Ο ρόλος που έχει συμβάλει σε αυτή την επιτυχία είναι η αύξηση της τεχνολογίας σε συνδυασμό με την σημαντική εφεύρεση του Internet. Αρχικά τα βιντεοπαιχνίδια σχεδιάζονταν και παίζονταν σε μηχανήματα ρίχνοντας κέρματα, ενώ στη συνέχεια εξελίχθηκαν σε οικιακές κονσόλες, που μπορούσε οποιοσδήποτε να έχει στο σπίτι του. Σήμερα, υπάρχουν εκτός από τις φορητές παιχνιδομηχανές και οι έξυπνες συσκευές, που ο καθένας μπορεί να έχει. Η εξέλιξη της τεχνολογίας έδωσε τη δυνατότητα στις εταιρίες να αυξήσουν τον αποθηκευτικό χώρο σε μικρές συσκευές, μείωσαν τον όγκο των κονσόλων και έδωσαν καλύτερα γραφικά και πιο αληθοφανές κινήσεις στα παιχνίδια. Πλέον, οι δυνατότητες των κονσόλων είναι τεράστιες, αναπαράγουν ταινίες, έχουν πρόσβαση στο Internet και λειτουργούν με φωνητικές εντολές ή χειρονομίες. Πολλές εταιρίες διέβλεψαν αυτή την ευκαιρία και μπήκαν δυναμικά στο χώρο, επιτυγχάνοντας σημαντικές πωλήσεις και τεράστια κέρδη. Πλέον, χάρη στο διαδίκτυο οι πωλήσεις γίνονται εύκολα σε οποιοδήποτε μέρος του κόσμου, δίνοντας τη δυνατότητα στις εταιρίες να πραγματοποιούν παγκόσμιες πωλήσεις. Οι εταιρίες έπαψαν να στοχεύουν μόνο σε συγκεκριμένες χώρες και δημιουργήθηκαν νέες αγορές με μεγάλο πληθυσμό. Ακόμη, χάρη στην εύκολη διασύνδεση με όλο τον κόσμο, ο τρόπος χρηματοδότησης νεοσύστατων επιχειρήσεων γίνεται ευκολότερος και μπορεί κανείς να αντλήσει υψηλά κεφάλαια μέσα από συγκεκριμένα κανάλια. Υπάρχει πληθώρα μορφών χρηματοδότησης και είναι στην ευχέρεια του κάθε επιχειρηματία ποια από τις μεθόδους θα επιλέξει για να ζητήσει χρηματοδότηση. | el |
dc.format.extent | 171 | el |
dc.language.iso | el | en |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Μακεδονίας | el |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Βιντεοπαιχνίδια | el |
dc.subject | Κλάδος των βιντεοπαιχνιδιών | el |
dc.subject | Crowdfunding | en |
dc.subject | Θερμοκοιτίδες επιχειρήσεων | el |
dc.subject | Venture capital | en |
dc.title | Μελέτη οικονομικής σκοπιμότητας της ανάπτυξης ενός βιντεοπαιχνιδιού | el |
dc.type | Electronic Thesis or Dissertation | en |
dc.type | Text | en |
dc.contributor.department | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική | el |
Appears in Collections: | Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
PapadimitriouAnastasiosMsc2017.pdf | 2.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License