Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21704
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣταμπουλής, Μιλτιάδηςel
dc.contributor.authorΠραπαλοπούλου, Δέσποιναel
dc.date.accessioned2018-03-30T06:01:04Z-
dc.date.available2018-03-30T06:01:04Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21704-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της προώθησης της δια βίου μάθησης η Ευρωπαϊκή Ένωση έχει δημιουργήσει το Πρόγραμμα Erasmus+ (2014-2020) το οποίο περιλαμβάνει στη Βασική Δράση 1 τα Σχέδια Μαθησιακής Κινητικότητας Νεολαίας(Ανταλλαγές Νέων, Ευρωπαϊκή Εθελοντική Υπηρεσία, Κατάρτιση Εργαζομένων με/για Νέους). Η διαπίστωση πως η συμμετοχή των νέων από την Ελλάδα είναι χαμηλότερη σε σχέση με τις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες αποτέλεσε την αφετηρία της παρούσας εργασίας. Σκοπός της έρευνας είναι η διερεύνηση των παραμέτρων σχεδιασμού, εφαρμογής και αξιολόγησης εξ αποστάσεως πιλοτικού προγράμματος για μη συμμετέχοντες νέους (18-30 ετών) στη Μαθησιακή Κινητικότητα Νεολαίας. Ο εκπαιδευτικός σχεδιασμός ακολούθησε τις πέντε φάσεις του μοντέλου ADDIE και βασίστηκε το θεωρητικό μοντέλο της Μετασχηματιστικής Μάθησης μέσω του μετασχηματισμού των ατομικών οπτικών. Στο πλαίσιο του σχεδιασμού και αξιολόγησης του προγράμματος διερευνήθηκαν μέσω ερωτηματολογίου οι απόψεις των ενδιαφερόμενων μελών για τις βασικές παραμέτρους του προγράμματος, τα εμπόδια και τα κίνητρα συμμετοχής στη Μαθησιακή Κινητικότητα Νεολαίας, οι βασικές ικανότητες (γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις) των εκπαιδευομένων πριν και μετά την εκπαιδευτική παρέμβαση. Επίσης, δόθηκε ερωτηματολόγιο διαμορφωτικής και απολογιστικής αξιολόγησης των βασικών χαρακτηριστικών του προγράμματος και ζητήθηκαν με ανοιχτό ερώτημα προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος από τους εκπαιδευομένους. Η ανάλυση των αποτελεσμάτων ανέδειξε τον περιορισμό των εμποδίων και την ενίσχυση των κινήτρων συμμετοχής στη Μαθησιακή Κινητικότητα Νεολαίας, καθώς και την ενδυνάμωση των βασικών ικανοτήτων των εκπαιδευομένων σε επίπεδο γνώσεων, δεξιοτήτων και στάσεων μετά την εκπαιδευτική παρέμβαση. Στις δύο φάσεις της αξιολόγησης οι εκπαιδευόμενοι δήλωσαν πολύ-πάρα πολύ ευχαριστημένοι από τα περισσότερα χαρακτηριστικά του προγράμματος, ενώ ικανοποιήθηκαν μέτρια-πολύ από την πλατφόρμα εφαρμογής. Επίσης, οι εκπαιδευόμενοι διατύπωσαν προτάσεις βελτίωσης του προγράμματος κυρίως αναφορικά με τη μεγαλύτερη διάρκειά του, την επέκτασή του σε άλλα θέματα, την αύξηση συγχρονικών συναντήσεων, τη χρήση του Skype και την επίδοση πιστοποιητικού. Τέλος, διενεργήθηκε αξιολόγηση μετα-παρακολούθησης (follow-up) των αποτελεσμάτων του προγράμματος που έδειξε σημαντική ενεργοποίηση της συμμετοχής τους στη Μαθησιακή Κινητικότητα Νεολαίας.el
dc.format.extent119el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.sourceΕκπαιδευτικός σχεδιασμόςel
dc.subjectΜαθησιακή Κινητικότητα Νεολαίαςel
dc.subjectΣυμμετοχή νέωνel
dc.subjectΕξ αποστάσεως μάθησηel
dc.titleΣχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση εξ αποστάσεως προγράμματος για τη Μαθησιακή Κινητικότητα Νεολαίας.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PrapalopoulouDespoinaMsc2018.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.