Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21678
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαρτασίδου, Λευκοθέαel
dc.contributor.authorΠατρίδης, Θεμιστοκλήςel
dc.date.accessioned2018-03-22T01:09:23Z-
dc.date.available2018-03-22T01:09:23Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21678-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ μείωση της φυσικής δραστηριότητας εγκυμονεί πολυδιάστατους κινδύνους για τον σύγχρονο άνθρωπο. Το πρόβλημα είναι εντονότερο στα άτομα με αναπηρία. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια είναι μέρος του προβλήματος. Τα διαδραστικά κινητικά ηλεκτρονικά παιχνίδια (exergames) όμως έχουν τη δυνατότητα να είναι μέρος της λύσης. Έφηβοι και νέοι με αναπηρία έρχονται σε επαφή με ένα τέτοιο παιχνίδι (το Nintendo Wii) και με τη χρήση ερωτηματολογίου γίνεται διερεύνηση της στάσης τους απέναντι στο παιχνίδι και σε σχέση με τη Φυσική Αγωγή. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι αυτού του είδους τα ηλεκτρονικά παιχνίδια μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο για φυσική δραστηριότητα εφήβων και νέων με αναπηρία. Αυτό το κίνητρο μάλιστα φαίνεται να είναι μεγαλύτερο στα κορίτσια έναντι των αγοριών και στους νέους έναντι των εφήβων.el
dc.format.extent67el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΦυσική δραστηριότηταel
dc.subjectΈφηβοι και νέοι με αναπηρίαel
dc.subjectExergamesel
dc.titleΤο Nintendo Wii ως εργαλείο κινητοποίησης εφήβων και νέων με αναπηρία: μια πιλοτική έρευνα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PatridisThemistoklisMsc2018.pdf530.12 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons