Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21665
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΣωτηριάδου, Αγγελικήel
dc.date.accessioned2018-03-20T11:46:07Z-
dc.date.available2018-03-20T11:46:07Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21665-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018 .el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει τον αποκλεισμό των διαφημίσεων από τους Έλληνες καταναλωτές. Την διαφήμιση, τόσο στο διαδίκτυο, όσο και σαν γενικότερη έννοια αναλύοντας την, με έννοιες όπως είναι τα banners και τα αναδυόμενα παράθυρα. Θα συστήσει εφαρμογές και λογισμικά που χρησιμοποιούνται για τον αποκλεισμό της, θα συζητηθεί η αποτελεσματικότητα της μέσω των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων που προκύπτουν. Η διαφήμιση αποτελεί το μέσο της πληροφορίας και η σωστή τοποθέτηση της φέρνει μια καλύτερη θέση στην οπτική των χρηστών, μετρώντας έτσι την αποτελεσματικότητά της. Πιο αναλυτικά, θα αναφερθούν παραδείγματα από άλλες χώρες που έχει διερευνηθεί ο αποκλεισμός της διαφήμισης, καθώς και ερευνητικές προβλέψεις που έχουν γίνει για την αποφυγή της .Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων και οι σχέσεις ανάμεσα στην διαφήμιση και το διαδίκτυο μέσω αυτών. Τέλος, θα αναλυθούν τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου που διενεργήθηκε στα πλαίσια της έρευνας. Οδηγώντας σε συμπεράσματα σχετικά με την αποφυγή της διαφήμισης και την σχέση των Ελλήνων καταναλωτών με εφαρμογές αποκλεισμού διαφημίσεων. Ωστόσο, τα συμπεράσματα που προκύπτουν βάση των αποτελεσμάτων, δείχνει ότι οι καταναλωτές όλο και περισσότερο αποφεύγουν την διαφήμιση, κάθε είδους και τα ποσοστά αυτών που χρησιμοποιούν εφαρμογές αποκλεισμού διαφημίσεων αυξάνονται απειλητικά Το συμπέρασμα είναι ότι οι καταναλωτές αποφεύγουν τις διαδικτυακές διαφημίσεις ,πράγμα που θέτει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον του διαδικτύου και των διαδικτυακών επιχειρήσεων, στο γεγονός που έρχονται σιγά σιγά αντιμέτωποι, πως θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν οικονομικά, αλλά και ως πότε θα μπορούν να παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες στους χρήστες .Είναι από τα σοβαρά ερωτήματα που θα απασχολήσουν παρακάτω.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΑποφυγήel
dc.subjectΕφαρμογές.el
dc.subjectΈλληνες καταναλωτέςel
dc.titleΑποκλεισμός διαδικτυακών διαφημίσειων : μελέτη των κινήτρων των Eλλήνων καταναλωτώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SotiriadouAngelikiMsc2018.pdf15.72 MBAdobe PDFView/Open
SotiriadouAngelikiMsc2018extra.pdf788.62 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons