Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21665
Συγγραφέας: Σωτηριάδου, Αγγελική
Τίτλος: Αποκλεισμός διαδικτυακών διαφημίσειων : μελέτη των κινήτρων των Eλλήνων καταναλωτών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Η παρούσα έρευνα έχει ως σκοπό να διερευνήσει τον αποκλεισμό των διαφημίσεων από τους Έλληνες καταναλωτές. Την διαφήμιση, τόσο στο διαδίκτυο, όσο και σαν γενικότερη έννοια αναλύοντας την, με έννοιες όπως είναι τα banners και τα αναδυόμενα παράθυρα. Θα συστήσει εφαρμογές και λογισμικά που χρησιμοποιούνται για τον αποκλεισμό της, θα συζητηθεί η αποτελεσματικότητα της μέσω των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων που προκύπτουν. Η διαφήμιση αποτελεί το μέσο της πληροφορίας και η σωστή τοποθέτηση της φέρνει μια καλύτερη θέση στην οπτική των χρηστών, μετρώντας έτσι την αποτελεσματικότητά της. Πιο αναλυτικά, θα αναφερθούν παραδείγματα από άλλες χώρες που έχει διερευνηθεί ο αποκλεισμός της διαφήμισης, καθώς και ερευνητικές προβλέψεις που έχουν γίνει για την αποφυγή της .Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων και οι σχέσεις ανάμεσα στην διαφήμιση και το διαδίκτυο μέσω αυτών. Τέλος, θα αναλυθούν τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου που διενεργήθηκε στα πλαίσια της έρευνας. Οδηγώντας σε συμπεράσματα σχετικά με την αποφυγή της διαφήμισης και την σχέση των Ελλήνων καταναλωτών με εφαρμογές αποκλεισμού διαφημίσεων. Ωστόσο, τα συμπεράσματα που προκύπτουν βάση των αποτελεσμάτων, δείχνει ότι οι καταναλωτές όλο και περισσότερο αποφεύγουν την διαφήμιση, κάθε είδους και τα ποσοστά αυτών που χρησιμοποιούν εφαρμογές αποκλεισμού διαφημίσεων αυξάνονται απειλητικά Το συμπέρασμα είναι ότι οι καταναλωτές αποφεύγουν τις διαδικτυακές διαφημίσεις ,πράγμα που θέτει σοβαρά ερωτήματα σχετικά με το μέλλον του διαδικτύου και των διαδικτυακών επιχειρήσεων, στο γεγονός που έρχονται σιγά σιγά αντιμέτωποι, πως θα καταφέρουν να ανταπεξέλθουν οικονομικά, αλλά και ως πότε θα μπορούν να παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες στους χρήστες .Είναι από τα σοβαρά ερωτήματα που θα απασχολήσουν παρακάτω.
Λέξεις Κλειδιά: Διαφήμιση
Αποφυγή
Εφαρμογές.
Έλληνες καταναλωτές
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018 .
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
SotiriadouAngelikiMsc2018.pdf15.72 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
SotiriadouAngelikiMsc2018extra.pdf788.62 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons