Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21654
Συγγραφέας: Αλμασίδου, Άννα
Τίτλος: Ποια η ανταπόκριση των σπουδαστών στη διδασκαλία του μαθήματος με τη χρήση λογιστικών πληροφοριακών συστημάτων : εμπειρική μελέτη
Αλλοι τίτλοι: Which is the response of students in the learning process with the use of accounting information systems : empirical research
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Καραγιώργος, Θεοφάνης
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη συμπεριφορά και την απόδοση των σπουδαστών στο μάθημα, όταν αυτό πραγματοποιείται με τη χρήση Λογιστικών Πληροφοριακών Συστημάτων. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί η πλευρά των φοιτητών σχετικά με την αντίληψη τους όσον αφορά την πολυμέσων ηλεκτρονική μάθηση. Για να υλοποιηθεί η μελέτη δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο διαμοιράστηκε και απαντήθηκε από προπτυχιακούς σπουδαστές. Μέσα από την εργασία, παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις έννοιες της Λογιστικής, των Πληροφοριακών Συστημάτων, όπως και η συμβολή τους στον χώρο της εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια που έρχεται σε αντιπαράθεση με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας. Στη συνέχεια, παρατίθενται οι τεχνικές και μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του ερωτηματολογίου, το οποίο αποτελεί κύριο εργαλείο της έρευνας. Αφού συλλέχτηκαν τα αποτελέσματα από τα ερωτηματολόγια, αναλύθηκαν και παρουσιάζονται τα ευρήματα που είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς οι σπουδαστές διατηρούν μια θετική στάση στην ηλεκτρονική μάθηση σε σύγκριση με τον παραδοσιακό τρόπο.
Λέξεις Κλειδιά: Λογιστικά πληροφοριακά συστήματα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AlmasidouAnnaMsc2018.pdf1.65 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons