Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21654
Author: Αλμασίδου, Άννα
Title: Ποια η ανταπόκριση των σπουδαστών στη διδασκαλία του μαθήματος με τη χρήση λογιστικών πληροφοριακών συστημάτων : εμπειρική μελέτη
Alternative Titles: Which is the response of students in the learning process with the use of accounting information systems : empirical research
Date Issued: 2018
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Καραγιώργος, Θεοφάνης
Abstract: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης τη συμπεριφορά και την απόδοση των σπουδαστών στο μάθημα, όταν αυτό πραγματοποιείται με τη χρήση Λογιστικών Πληροφοριακών Συστημάτων. Σκοπός της έρευνας είναι να μελετηθεί η πλευρά των φοιτητών σχετικά με την αντίληψη τους όσον αφορά την πολυμέσων ηλεκτρονική μάθηση. Για να υλοποιηθεί η μελέτη δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο, το οποίο διαμοιράστηκε και απαντήθηκε από προπτυχιακούς σπουδαστές. Μέσα από την εργασία, παρουσιάζονται οι θεμελιώδεις έννοιες της Λογιστικής, των Πληροφοριακών Συστημάτων, όπως και η συμβολή τους στον χώρο της εκπαίδευσης τα τελευταία χρόνια που έρχεται σε αντιπαράθεση με τον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας. Στη συνέχεια, παρατίθενται οι τεχνικές και μέθοδοι που χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία του ερωτηματολογίου, το οποίο αποτελεί κύριο εργαλείο της έρευνας. Αφού συλλέχτηκαν τα αποτελέσματα από τα ερωτηματολόγια, αναλύθηκαν και παρουσιάζονται τα ευρήματα που είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά, καθώς οι σπουδαστές διατηρούν μια θετική στάση στην ηλεκτρονική μάθηση σε σύγκριση με τον παραδοσιακό τρόπο.
Keywords: Λογιστικά πληροφοριακά συστήματα
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AlmasidouAnnaMsc2018.pdf1.65 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons