Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21645
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΚαλιατζιά, Ιουλίαel
dc.date.accessioned2018-03-18T20:03:30Z-
dc.date.available2018-03-18T20:03:30Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21645-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018el
dc.description.abstractΗ παρούσα έρευνα είχε ως στόχο τη μελέτη των γνώσεων και απόψεων των εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής σχετικά με τις θεωρίες του μαθησιακού ύφους και την αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της έρευνας δημιουργήθηκε ένα ερωτηματολόγιο το οποίο συμπληρώθηκε από διακόσιους εκπαιδευτικούς, εκατό γενικής και εκατό ειδικής αγωγής. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής διαθέτουν περισσότερες γνώσεις από τους εκπαιδευτικούς γενικής αγωγής σχετικά με το μαθησιακό ύφος γενικότερα, αλλά και σε σχέση με την αξιοποίησή του στην ειδική αγωγή. Παρόλα αυτά εντοπίστηκαν και ομοιότητες μεταξύ των δύο ομάδων συμμετεχόντων, όπως είναι η επιθυμία τους για συνεχή επιμόρφωση σχετικά με το μαθησιακό ύφος, αλλά και η έλλειψη παρακίνησής τους για επιμόρφωση μέσα στο εργασιακό τους περιβάλλον. Βέβαια, τα παραπάνω ευρήματα δικαιολογούνται απόλυτα αν λάβουμε υπόψη τα δεδομένα της ελληνικής πραγματικότητας, καθώς οι θεωρίες του μαθησιακού ύφους δεν φαίνεται να αποτελούν πρώτη προτεραιότητα για τους θεσμούς και δεν έχουν εισαχθεί στα προγράμματα σπουδών των παιδαγωγικών τμημάτων της χώρας.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectMαθησιακό ύφοςel
dc.subjectEιδική αγωγήel
dc.titleΓνώσεις και απόψεις δασκάλων γενικής και ειδικής αγωγής για το μαθησιακό ύφος των μαθητών και τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την αξιοποίησή τουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaliatziaIouliaMsc2018.pdf1.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.