Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21638
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣταμπουλής, Μιλτιάδηςel
dc.contributor.authorΠολυζωάκη, Άνναel
dc.date.accessioned2018-03-12T07:19:22Z-
dc.date.available2018-03-12T07:19:22Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21638-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη στοχεύει στην μέτρηση της ικανοποίησης των εκπαιδευόμενων από τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες της αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και συγκεκριμένα των ΔΙΕΚ καθώς και της αποτελεσματικότητας της κατάρτισης που λαμβάνουν κατά τις σπουδές τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική η ανάγκη για τα ΙΕΚ να υιοθετήσουν μία μεθοδολογία μέτρησης της ικανοποίησης των εκπαιδευόμενων από το παρεχόμενο σε αυτούς εκπαιδευτικό έργο και τις προσφερόμενες υπηρεσίες καθώς και της αποτελεσματικότητας της κατάρτισης που λαμβάνουν μετά το πέρας των σπουδών τους. Η μεθοδολογία μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας, προωθεί την εσωτερική αναδιοργάνωση, και ενδυναμώνει την κοινωνική αναγνωσιμότητα του εκπαιδευτικού ιδρύματος. Τα αποτελέσματα της έρευνας εστιάζονται στον καθορισμό των δυνατών / αδύναμων σημείων των ΙΕΚ, και στην αξιολόγηση της απόδοσης τους. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα πρωτογενών δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου, η οποία μεταξύ άλλων καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού προσωπικού, την υποδομή, την διοικητική υποστήριξη, την κοινωνική αναγνωσιμότητα του τμήματος και επισημαίνει τα σημεία και τους τομείς που πρέπει να δοθεί βάρος και προσοχή για περεταίρω βελτίωση.el
dc.format.extent118el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΑρχική επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτισηel
dc.subjectΙκανοποίηση εκπαιδευομένωνel
dc.subjectΑποτελεσματικότητα της κατάρτισηςel
dc.titleΑπόψεις καταρτιζομένων Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης αναφορικά με την ικανοποίηση τους από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την αποτελεσματικότητα της κατάρτισης τους: μια έρευνα στα ΙΕΚ του νομού Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PolyzoakiAnnaMsc2018.pdf1.83 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons