Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21638
Συγγραφέας: Πολυζωάκη, Άννα
Τίτλος: Απόψεις καταρτιζομένων Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης αναφορικά με την ικανοποίηση τους από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και την αποτελεσματικότητα της κατάρτισης τους: μια έρευνα στα ΙΕΚ του νομού Θεσσαλονίκης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή
Επόπτης Καθηγητής: Σταμπουλής, Μιλτιάδης
Περίληψη: Η παρούσα μελέτη στοχεύει στην μέτρηση της ικανοποίησης των εκπαιδευόμενων από τις παρεχόμενες εκπαιδευτικές υπηρεσίες της αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης και συγκεκριμένα των ΔΙΕΚ καθώς και της αποτελεσματικότητας της κατάρτισης που λαμβάνουν κατά τις σπουδές τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι γίνεται ολοένα και πιο επιτακτική η ανάγκη για τα ΙΕΚ να υιοθετήσουν μία μεθοδολογία μέτρησης της ικανοποίησης των εκπαιδευόμενων από το παρεχόμενο σε αυτούς εκπαιδευτικό έργο και τις προσφερόμενες υπηρεσίες καθώς και της αποτελεσματικότητας της κατάρτισης που λαμβάνουν μετά το πέρας των σπουδών τους. Η μεθοδολογία μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης συμβάλλει στην βελτίωση της ποιότητας, προωθεί την εσωτερική αναδιοργάνωση, και ενδυναμώνει την κοινωνική αναγνωσιμότητα του εκπαιδευτικού ιδρύματος. Τα αποτελέσματα της έρευνας εστιάζονται στον καθορισμό των δυνατών / αδύναμων σημείων των ΙΕΚ, και στην αξιολόγηση της απόδοσης τους. Για το λόγο αυτό πραγματοποιήθηκε έρευνα πρωτογενών δεδομένων με τη χρήση ερωτηματολογίου, η οποία μεταξύ άλλων καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα σχετικά με το πρόγραμμα σπουδών, τα ποιοτικά χαρακτηριστικά του εκπαιδευτικού προσωπικού, την υποδομή, την διοικητική υποστήριξη, την κοινωνική αναγνωσιμότητα του τμήματος και επισημαίνει τα σημεία και τους τομείς που πρέπει να δοθεί βάρος και προσοχή για περεταίρω βελτίωση.
Λέξεις Κλειδιά: Αρχική επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
Ικανοποίηση εκπαιδευομένων
Αποτελεσματικότητα της κατάρτισης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
PolyzoakiAnnaMsc2018.pdf1.83 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons