Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21636
Συγγραφέας: Μητράκα, Σοφία
Τίτλος: Benchmarking στις αποδόσεις των παρακτόρων ΟΠΑΠ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Το benchmarking αναγνωρίζεται συχνά ως ένα από τα σύγχρονα εργαλεία ποιότητας. Η αποτελεσματικότητά του benchmarking στον τομέα της συνεχούς βελτίωσης και η σημαντική συνεισφορά του στην επίτευξη των στόχων ποιότητας, είναι πλέον κοινώς αποδεκτή και εφαρμόζεται σε αρκετούς τομείς. Στόχος του benchmarking είναι η αναζήτηση εφαρμογών που λειτούργησαν ήδη με επιτυχία και οι οποίες ενέχουν την πιθανότητα ύπαρξης βέλτιστων πρακτικών. Προϋποθέτει την καθιέρωση μίας ξεχωριστής διοικητικής προσέγγισης σύμφωνα με την οποία συνεχώς αναζητούνται και εντοπίζονται επιτυχείς πρακτικές είτε εντός είτε εκτός των ορίων του οργανισμού οι οποίες μπορούν να γίνουν κατανοητές και να επαναληφθούν με επιτυχία. Στη διπλωματική εργασία αναλύεται η εφαρμογή του benchmarking στις αποδόσεις πρακτόρων ΟΠΑΠ και τα θετικά αποτελέσματα που επέφερε.
Λέξεις Κλειδιά: Benchmarking
ΟΠΑΠ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MitrakaSofiaMsc2018.pdf1.45 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.