Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21636
Author: Μητράκα, Σοφία
Title: Benchmarking στις αποδόσεις των παρακτόρων ΟΠΑΠ
Date Issued: 2018
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότρας, Γεώργιος
Abstract: Το benchmarking αναγνωρίζεται συχνά ως ένα από τα σύγχρονα εργαλεία ποιότητας. Η αποτελεσματικότητά του benchmarking στον τομέα της συνεχούς βελτίωσης και η σημαντική συνεισφορά του στην επίτευξη των στόχων ποιότητας, είναι πλέον κοινώς αποδεκτή και εφαρμόζεται σε αρκετούς τομείς. Στόχος του benchmarking είναι η αναζήτηση εφαρμογών που λειτούργησαν ήδη με επιτυχία και οι οποίες ενέχουν την πιθανότητα ύπαρξης βέλτιστων πρακτικών. Προϋποθέτει την καθιέρωση μίας ξεχωριστής διοικητικής προσέγγισης σύμφωνα με την οποία συνεχώς αναζητούνται και εντοπίζονται επιτυχείς πρακτικές είτε εντός είτε εκτός των ορίων του οργανισμού οι οποίες μπορούν να γίνουν κατανοητές και να επαναληφθούν με επιτυχία. Στη διπλωματική εργασία αναλύεται η εφαρμογή του benchmarking στις αποδόσεις πρακτόρων ΟΠΑΠ και τα θετικά αποτελέσματα που επέφερε.
Keywords: Benchmarking
ΟΠΑΠ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MitrakaSofiaMsc2018.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.