Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21631
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΑτρείδης, Βασίλειοςel
dc.date.accessioned2018-03-07T07:11:36Z-
dc.date.available2018-03-07T07:11:36Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21631-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική μελέτη εκπονήθηκε στα πλαίσια του μεταπτυχιακού προγράμματος «Διοίκησης Επιχειρήσεων» του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του πανεπιστημίου Μακεδονίας. Αντικείμενο της διπλωματικής είναι η δημιουργία ενός Business Plan συγκεκριμένου ιδιωτικού οργανισμού παροχής εκπαιδευτικών υπηρεσιών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με τον διακριτικό τίτλο «Ωρίωνας», στη περιοχή της δυτικής Θεσσαλονίκης, με σκοπό να εξεταστεί η βιωσιμότητά του και κατά πόσο μπορεί να αναπτυχθεί σε βάθος χρόνου. Θα γίνει αναλυτική περιγραφή της τωρινής κατάστασης της επιχείρησης, του οράματος και της αποστολής της καθώς και της εσωτερικής διάρθρωσης της. Στη συνέχεια θα γίνει αναφορά στην ιστορική εξέλιξη του κλάδου, στη δομή της αγοράς ,στις κοινωνικές τάσεις και θα γίνει ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος στο οποίο δραστηριοποιείται ο οργανισμός. Ιδιαίτερη προσοχή θα δοθεί στο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της επιχείρησης και αν αυτό είναι διατηρήσιμο και εξελίξιμο. Εν συνεχεία θα παρουσιαστούν τα δυνατά και τα αδύνατα σημεία της επιχείρησης καθώς και οι ευκαιρίες και οι απειλές που προκύπτουν από το εξωτερικό περιβάλλον, ανάλυση η οποία θα οδηγήσει στο καθορισμό τριών βασικών σημείων: τμηματοποίηση, στοχοποίηση, τοποθέτηση αλλά και στα τέσσερα συστατικά του μίγματος μάρκετινγκ(τιμή, προϊόν/υπηρεσία, διανομή, προβολή). Σημαντική αναφορά θα γίνει στο νομικό πλαίσιο σύμφωνα με το οποίο λειτουργεί ο οργανισμός, όπως και στο ανθρώπινο δυναμικό και τους συνεργάτες. Βασικός στόχος της επιχείρησης είναι η αύξηση των κερδών της σε βάθος πενταετίας και η εγκαθίδρυσή της ως μια από τις μεγαλύτερες φροντιστηριακές μονάδες της πόλης της Θεσσαλονίκης. Στο τελευταίο κομμάτι γίνεται παράθεση των βασικών οικονομικών καταστάσεων της επιχείρησης με σκοπό τον έλεγχο της βιωσιμότητάς της σε βάθος πενταετίας.el
dc.format.extent45el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπιχειρηματικό σχέδιοel
dc.subjectΕκπαιδευτική μονάδαel
dc.titleΣτρατηγική διοίκηση εκπαιδευτικής μονάδαςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTextel
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AtreidisVasilisMsc2018.pdf1.87 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons