Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21612
Συγγραφέας: Δοβλέτογλου, Κυριακή
Τίτλος: O ρόλος του εσωτερικού μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις: εφαρμογή και αποτελέσματα προγράμματος εσωτερικής επικοινωνίας σε πολυεθνική εταιρία στον χώρο του λιανεμπορίου.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2018
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Η συγκεκριμένη πτυχιακή μελέτη εξετάζει την βαρύτητα που έχει η εσωτερική επικοινωνία, ως κομμάτι του μίγματος του εσωτερικού Μάρκετινγκ, στη σωστή και επιτυχημένη λειτουργία μίας επιχείρησης. Εξετάστηκε η σημαντικότητα ένταξης ενός προγράμματος εσωτερικής επικοινωνίας στη στρατηγική μίας επιχείρησης και δόθηκε έμφαση στα οφέλη που προσφέρει στον οργανισμό. Συγκεκριμένα ερευνήθηκε η σχέση της εσωτερικής επικοινωνίας με τη διαμόρφωση ενιαίας οργανωσιακής κουλτούρας σε μία επιχείρηση, η συμβολή της στην καλλιέργεια σχέσεων στο εσωτερικό της επιχείρησης που διέπονται από ειλικρίνεια και διαφάνεια και τέλος κατά πόσο αποτελεί λόγο παρακίνησης των εργαζομένων με στόχο πάντα την ικανοποίηση αυτών. Αντικείμενο μελέτης στην έρευνα αποτέλεσε μεγάλη πολυεθνική εταιρία στον χώρο του λιανεμπορίου η οποία εφαρμόζει πρακτικές εσωτερικής επικοινωνίας στο προσωπικό της τα τελευταία δύο χρόνια. Διεξήχθησαν 11 συνεντεύξεις στον χώρο της εταιρίας με υπαλλήλους που εργάζονται σε διαφορετικά τμήματα και απασχολούνται στην εταιρία από 8 μήνες μέχρι και σχεδόν δέκα χρόνια. Τα συμπεράσματα της έρευνας βασίστηκαν στις απαντήσεις των συνεντευξιαζόμενων οι οποίες συγκρίθηκαν με τα ευρήματα από τη βιβλιογραφική ανασκόπηση. Συγκεκριμένα η παρούσα διπλωματική έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι η εσωτερική επικοινωνία αποτελεί την βάση της ικανοποίησης των εργαζόμενων της εταιρίας. Συμβάλλει καθοριστικά στην διαμόρφωση μίας ενιαίας οργανωσιακής κουλτούρας και στοχεύει στη δημιουργία σχέσεων μεταξύ των εργαζομένων οι οποίες κυριεύονται από εμπιστοσύνη και διαφάνεια. Επιπλέον επισημαίνεται πως υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης καθώς το πρόγραμμα εσωτερικής επικοινωνίας μετρά μόλις δύο χρόνια εφαρμογής στην πολυεθνική εταιρία.Τέλος εκφράζεται η άποψη διεξαγωγής επιπλέον ερευνών σχετικά με τις δυνατότητες που προσφέρει η εσωτερική επικοινωνία γενικότερα στους οργανισμούς αλλά και ειδικότερα προτείνει για την εταιρία που εξετάστηκε τρόπους βελτίωσης του προγράμματος που εφαρμόζει.
Λέξεις Κλειδιά: Εσωτερικό μάρκετινγκ
Εσωτερική επικοινωνία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DovletoglouKyriakiMsc2018.pdf725.97 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons