Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21607
Author: Κεχαγιάς, Παναγιώτης - Μιχαήλ
Title: Η χρήση των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας στη διαχείρηση μάρκας (επωνυμίας) των ελληνικών τουριστικών προορισμών.
Date Issued: 2018
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Η βιομηχανία του τουρισμού αποτελεί για την Ελλάδα πολύ σημαντικό τομέα λόγω της οικονομικής εξάρτησης της χώρας μας απ’ αυτήν. Στο χώρο αυτό ο ΕΟΤ λειτουργεί σαν ομπρέλα και γι αυτό εξετάζουμε την διαδικασία επωνυμοποίησής του με παραδοσιακά και σύγχρονα μέσα. Μέσα από την βιβλιογραφική επισκόπηση σημαντικών εννοιών για τον σκοπό της εργασίας καταλήγουμε στα ερευνητικά ερωτήματα που θέλουμε να εξετάσουμε. Στην συνέχεια χρησιμοποιούμε την μεθοδολογία της συνέντευξης για να επαληθεύσουμε ή να απορρίψουμε τις υποθέσεις και καταλήγουμε στα συμπεράσματα της παρούσας διπλωματικής εργασίας. Τα αποτελέσματα στα οποία καταλήγουμε μπορούν να αποτελέσουν την ναυαρχίδα του Ελληνικού Τουρισμού στο άμεσο μέλλον και να διαφοροποιήσουν το τουριστικό προϊόν καθώς και ενισχύσουν την τουριστική εμπειρία.
Keywords: Tουρισμός
Branding
Destination branding
ΕΟΤ
Augmented reality
Information: Η χρήση των ηλεκτρονικών μέσων επικοινωνίας στη διαχείρηση μάρκας (επωνυμίας) των ελληνικών τουριστικών προορισμών--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.
Rights: CC0 1.0 Παγκόσμια
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KechagiasPanagiotisMichailMsc2018.pdf1.85 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons