Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21577
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΤζανάκη, Χαρίκλειαel
dc.date.accessioned2018-02-23T16:06:49Z-
dc.date.available2018-02-23T16:06:49Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21577-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διπλωματικής εργασίας ήταν ο καθορισμός του βαθμού χρήσης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ από τις ελληνικές μικρές και μεσαίες τουριστικές μονάδες, καθώς και των εργαλείων που χρησιμοποιούνται περισσότερο. Επιπλέον στόχο αποτέλεσε η εκτίμηση της επίδρασης της προσωπικής αλλά και επιχειρησιακής καινοτομικότητας, της επιχειρησιακής κουλτούρας και πελατοκεντρικότητας, στη χρήση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Πρόκειται για μια συγχρονική έρευνα παρατήρησης σε ένα δείγμα 100 ΜΜΕ τουρισμού από διάφορες περιοχές στην Ελλάδα. Οι απαντήσεις συλλέχθηκαν μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου και επεξεργάστηκαν με τη χρήση του στατιστικού προγράμματος Spss. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ο βαθμός χρήσης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ βρίσκεται σε πολύ αρχικά στάδια, με σαφή περιθώρια βελτίωσης και εξέλιξης. Οι ελληνικές ΜΜΕ τουρισμού δεν αξιοποιούν τις δυνατότητες του μέσου αυτού στο έπακρον, χρησιμοποιώντας στο πλείστο των περιπτώσεων μη εξειδικευμένα άτομα προκειμένου να διαχειριστούν την ψηφιακή τους εικόνα. Φαίνεται να χρησιμοποιούν το Ψηφιακό Μάρκετινγκ κυρίως για λόγους αύξησης των πωλήσεων και για ανάπτυξη και διατήρηση σχέσεων με τους πελάτες, χωρίς να εκτιμούν ιδιαίτερα την τεράστια δυνατότητα που προσφέρει το Διαδίκτυο και οι διάφορες ψηφιακές εφαρμογές για έρευνα και ανάπτυξη μέσω συλλογής και ανάλυσης στοιχείων. Επιπλέον, από την πληθώρα εργαλείων Ψηφιακού Μάρκετινγκ που έχουν αναπτυχθεί, αυτά που συνηθέστερα χρησιμοποιούν είναι η επιχειρησιακή ιστοσελίδα, το Facebook , το SEM (συνηθέστερα το SEO), το E-mail Marketing, καθώς και ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών και κρατήσεων. Τέλος βρέθηκε στατιστικά σημαντική συσχέτιση μεταξύ της χρήσης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και της προσωπικής καινοτομικότητας αλλά και της επιχειρησιακής καινοτομικότητας και πελατοκεντρικότητας. Αντίθετα δεν βρέθηκε καμία συσχέτιση με την επιχειρησιακή κουλτούρα.el
dc.format.extent65el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsCC0 1.0 Παγκόσμιαel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/publicdomain/zero/1.0/en
dc.titleΗ χρήση του ψηφιακού μάρκετινγκ από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις τουρισμούel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TzanakiCharikleiaMsc2018.pdf966.11 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons