Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21548
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΜαρκατόπουλος, Γρηγόρηςel
dc.date.accessioned2018-02-21T15:28:10Z-
dc.date.available2018-02-21T15:28:10Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21548-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΟι κοινότητες μάρκας βρίσκονται κυρίως στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σε αυτό το άρθρο, διερευνάμε αν οι κοινότητες μάρκας που βρίσκονται στο Facebook και στις οποίες συμμετέχουν Έλληνες χρήστες έχουν θετικές επιπτώσεις στα βασικά κοινά στοιχεία και τις πρακτικές δημιουργίας αξίας στις κοινότητες μάρκας, καθώς και στην εμπιστοσύνη των εμπορικών σημάτων (μάρκα) και την αφοσίωσή τους στα εμπορικά σήματα. Πραγματοποιήθηκε μια έρευνα με βάση 238 ερωτηθέντες. Τα αποτελέσματα του μοντέλου παλινδρόμησης δείχνουν ότι οι κοινότητες μάρκας που εδρεύουν στο Facebook έχουν θετικές επιπτώσεις σε κάποιους από τους δείκτες της κοινότητας (δηλ. Κοινή συνείδηση, κοινές τελετουργίες και παραδόσεις και υποχρεώσεις στην κοινωνία) που έχουν θετικές επιπτώσεις στις πρακτικές δημιουργίας αξίας στη μάρκα, όπως η κοινωνική δικτύωση, η δέσμευση στη κοινότητα, η διαχείριση των εντυπώσεων και η χρήση μάρκας. Τέτοιες κοινότητες θα μπορούσαν να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη του εμπορικού σήματος μέσω των πρακτικών όπως η διαχείριση των εντυπώσεων και η δέσμευση στην κοινότητα που μπορούν να εφαρμόσουν στις κοινότητες μάρκας των προϊόντων τους στο Facebook Τέλος αναφέρονται οι προτάσεις για περιορισμούς και τις μελλοντικές ερευνητικές ευκαιρίες.el
dc.format.extent48el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/en
dc.subjectΚοινότητα μάρκαςel
dc.subjectFacebooken
dc.subjectΧαρακτηριστικά της κοινότηταςel
dc.subjectΔημιουργίας αξίας στη μάρκαel
dc.subjectΕμπιστοσύνη στη μάρκαel
dc.subjectΠιστότητα στη μάρκαel
dc.titleΗ επίδραση της κοινότητας μάρκας στο χτίσιμο της μάρκας: μελέτη της αξίας, της εμπιστοσύνης και της πιστότητας στη μάρκα.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MarkatopoulosGrigorisMsc2018.pdf570.22 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons