Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21544
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣυριοπούλου, Χριστίναel
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.advisorΣίμος, Γρηγόριοςel
dc.contributor.authorΜαυρίδου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2018-02-21T15:13:41Z-
dc.date.available2018-02-21T15:13:41Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21544-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη 2018el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία εξετάζει τη δημιουργία και αξιολόγηση ενός προγράμματος παρέμβασης στους τομείς της επικοινωνίας και του παιχνιδιού για έναν μαθητή με Διαταραχή Φάσματος Αυτισμού (ΔΦΑ) , καθώς και τη συμμετοχή των συμμαθητών του, που φοιτούν στην Β΄τάξη του Δημοτικού Σχολείου Τριαδίου, Θέρμης. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε αρχική αξιολόγηση του μαθητή με ΔΦΑ ως προς τις κοινωνικές του δεξιότητες, κατόπιν υλοποίηση της παρέμβασης και τέλος αξιολόγηση των δεξιοτήτων του μαθητή και της παρέμβασης. Επιπλέον, στόχος της μελέτης δεν είναι μόνο η συμμετοχή του μαθητή στην παρέμβαση αλλά και των συμμαθητών του, με σκοπό την προαγωγή της συμπερίληψης του μαθητή, μέσα από ένα παρεμβατικό πρόγραμμα που απευθυνόταν στο σύνολο της τάξης. Η μεθοδολογία που εφαρμόσθηκε ήταν τόσο ποιοτική όσο και ποσοτική, με ερευνητικά εργαλεία και των δύο ειδών. Τα συμπεράσματα στα οποία κατέληξε η έρευνα, ήταν αντίστοιχα των ερευνητικών ερωτημάτων, καθώς ο μαθητής με ΔΦΑ και οι συμμαθητές του έδειξαν ενδιαφέρον για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Με το πέρας της εκπαιδευτικής παρέμβασης, ο μαθητής με ΔΦΑ έδειξε βελτίωση στους εκπαιδευτικούς στόχους που τέθηκαν αρχικά, καθώς επίσης και οι συμμαθητές του, στην αντιμετώπιση που είχαν απέναντι στον μαθητή με ΔΦΑ.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΕκπαιδευτική παρέμβασηel
dc.titleΜελέτη περίπτωσης: παρέμβαση στον τομέα των κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με διαταραχή αυτιστικού φάσματοςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγήel
Appears in Collections:ΠΜΣ Eπιστήμες της Αγωγής: Εκπαίδευση Ενηλίκων, Ειδική Αγωγή (Πρώην ΠΜΣ Δια Βίου Μάθηση και Ειδική Αγωγή) (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MauridouSophiaMsc2018.pdf2.22 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.