Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21542
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδαςel
dc.contributor.authorΠαπαλαζαρίδης, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2018-02-21T15:08:40Z-
dc.date.available2018-02-21T15:08:40Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21542-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η ραγδαία ανάπτυξη του διαδικτύου έχει διευρύνει θεαματικά τη σφαίρα των επιλογών του σύγχρονου καταναλωτή. Το γεγονός αυτό καθιστά απαραίτητη την καλύτερη πρόβλεψη και κατανόηση των αγοραστικών επιλογών, τόσο για τις εταιρίες όσο και για τους ερευνητές. Η παρούσα διερευνητική μελέτη εξετάζει τον τρόπο με τον οποίο τα διαφορετικά αγοραστικά στυλ που υιοθετούν οι καταναλωτές στο διαδίκτυο επηρεάζουν την άποψη τους για τα αντιληπτά πλεονεκτήματα και ρίσκα των αγορών μέσω του διαδικτύου. Τα ευρήματα της έρευνας έδειξαν πως οι ηλεκτρονικοί καταναλωτές περιγράφονται καλύτερα μέσα από τα εφτά αγοραστικά στυλ των Sproles και Kendall (1986) και παρακινούνται σε ηλεκτρονικές αγορές εξαιτίας ενός συνόλου χρηστικών και ηδονιστικών κινήτρων όπως είναι η άνεση, η ευκολία, η ασφάλεια, η ευχαρίστηση, ο ενθουσιασμός κτλ.. Πιο συγκεκριμένα, όλα τα καταναλωτικά προφίλ πέραν του προσανατολισμού στη «Μάρκα» εμφανίζουν υψηλή συσχέτιση με τον «Ηδονισμό» στις ηλεκτρονικές αγορές, ενώ ταυτόχρονα η «Αφοσίωση στη Μάρκα» ανταποκρίνεται εξίσου θετικά στην «Άνεση Αγοράς», την «Επιλογή Προϊόντων» και το πλεονέκτημα των «Διαδικτυακών Λιανοπωλητών».el
dc.format.extent75el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectDecision-making styles, Online decision-making styles, Comparison shopping proneness, Utilitarian shopping value, Hedonic shopping value, Electronic commerce, Consumer behaviour, Online shopping, Perceived benefits in Online shopping, Perceived risks in Online shopping.en
dc.titleΤο αγοραστικό στυλ των καταναλωτών στην διαδικτυακή αγοράel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapalazaridisGiorgosMsc2018.pdf10.28 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons