Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21490
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΜπουγιουκλής, Αθανάσιοςel
dc.date.accessioned2018-02-09T16:10:14Z-
dc.date.available2018-02-09T16:10:14Z-
dc.date.issued2018el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21490-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2018.el
dc.description.abstractH παρούσα εργασία, πραγματοποιείται στα πλαίσια του προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για στελέχη, του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η αναζήτηση των παραγόντων εκείνων οι οποίοι καθορίζουν την επιτυχία ή μη, εισόδου μίας επιχείρησης στην ελληνική αγορά παγωτού. Στη συνέχεια θα αναζητήσουμε τα κριτήρια εκείνα τα οποία διαμορφώνουν την στάση των καταναλωτών στην αγορά του χύμα παγωτού έτσι ώστε να κατανοήσουμε καλύτερα την αγοραστική συμπεριφορά τους, η οποία και θα μας δώσει χρήσιμες πληροφορίες στην διαμόρφωση του κατάλληλου μίγματος μάρκετινγκ, ως ίσως τον πιο καθοριστικό παράγοντα επιτυχίας. Στην πρώτη ενότητα η μεθοδολογία την οποία θα ακολουθήσουμε είναι κυρίως βιβλιογραφική επισκόπηση σε επιστημονικά περιοδικά του κλάδου, και κλαδικές έρευνες προκειμένου να συλλέξουμε εκείνα τα στοιχεία τα οποία θα μας δώσουν μία καλύτερη εικόνα του κλάδου τόσο σε διεθνές επίπεδο όσο και σε εγχώριο. Τα πρωτογενή δεδομένα στα οποία θα επικεντρωθούμε είναι κυρίως ποσοτικά στατιστικά δεδομένα, καθώς και ποιοτικά στοιχεία τα οποία διαμορφώνουν την συμπεριφορά και την στάση των καταναλωτών σχετικά με τα προϊόντα χύμα παγωτού. Στην δεύτερη ενότητα θα προχωρήσουμε στην πρωτογενή έρευνα της εργασίας η οποία περιλαμβάνει την ανάπτυξη ερωτηματολογίου σχετικά με την διερεύνηση των κριτηρίων των καταναλωτών στην αγορά του χύμα παγωτού. Η μεθοδολογία την οποία ακολουθήσαμε σχετικά με την μέθοδο δειγματοληψίας, τον τύπο του ερωτηματολογίου καθώς και το υπόδειγμα μέτρησης των αποτελεσμάτων το οποίο χρησιμοποιήσαμε θα αναφερθούν αναλυτικά στην συγκεκριμένη ενότητα. Στην Τρίτη και τελευταία ενότητα θα προχωρήσουμε σε συγκεκριμένες προτάσεις με βάση τα αποτελέσματα της έρευνας μας. Η μελέτη αυτή καταλήγει σε βασικά συμπεράσματα που αφορούν την κατανόηση και την ερμηνεία της στάσης του καταναλωτή και μπορούν να χρησιμοποιηθούν από τις επιχειρήσεις στην προσπάθεια αποκωδικοποίησης της αγοραστικής συμπεριφοράς του. Η ιδιαιτερότητα της είναι ότι προσπαθεί να καταλήξει σε συμπεράσματα τα οποία θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις στο να λάβουν τις κατάλληλες διοικητικές αποφάσεις σε επίπεδο Μάρκετινγκ και γι’ αυτό αποτελεί μία ιδιαίτερη προσπάθεια για το γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ και της αγοράς του χύμα παγωτού.el
dc.format.extent59el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/en
dc.titleΚαθοριστικοί παράγοντες εισόδου στην ελληνική αγορά παγωτού: κριτήρια διαμόρφωσης στάσης των καταναλωτών στην αγορά του χύμα παγωτού στον Νομό Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BougiouklisAthanasiosMsc2018.pdf1.92 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons