Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΞηροτύρης, Ιωάννης Ν.el
dc.date.accessioned2018-01-11T11:53:29Z-
dc.date.available2018-01-11T11:53:29Z-
dc.date.issued1969el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21299-
dc.descriptionΑνατύπωση απο το τχ. 5, Μάιος 1969 Δελτίο του Ε.Β.Ε.Θ.el
dc.format.extent22 σ.el
dc.language.isoelen
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνέςel
dc.rightsΤο τεκμήριο έχει ψηφιοποιηθεί και διατίθεται σύμφωνα με το άρθρο 22 του Ν. 2121/1993el
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/en
dc.titleΗ διαφήμιση απο την κοινωνική άποψη και η επίδρασή τηςel
dc.typeArticleen
dc.typeTexten
Appears in Collections:Βιβλία / Books

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diafimisi.pdf711.32 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons