Please use this identifier to cite or link to this item:
http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21215
Author: | Κεχαΐδης, Νικόλαος |
Title: | Συγκριτική μελέτη μεταξύ αγγλικών και ελληνικών ποδοσφαιρικών ανώνυμων εταιρειών |
Date Issued: | 2017 |
Department: | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Εφαρμοσμένη Λογιστική και Ελεγκτική |
Supervisor: | Παπαδόπουλος, Συμεών |
Abstract: | Η παρούσα εργασία στοχεύει στην συγκριτική μελέτη της χρηματοοικονομικής κατάστασης δύο ποδοσφαιρικών ανώνυμων εταιριών της ελληνικής Super league και δύο ποδοσφαιρικών ανώνυμων εταιριών της αγγλικής Premier League. Αρχικά περιγράφονται τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του αθλητισμού, του οποίου μέρος είναι και το ποδόσφαιρό, τόσο ως προϊόν, όσο και ως προς την οικονομία του, προκειμένου να κατανοήσουμε την φύση και την οικονομική κατάσταση του ποδοσφαίρου. Στην συνέχεια περιγράφονται οι θεσμοί που περιβάλλουν το ποδόσφαιρο σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, ιστορικά και διοικητικά, προκειμένου να κατανοηθεί η πολυεπίπεδη οργάνωση του και ο επηρεασμός του από αυτή. Επίσης, επιχειρείται η κατανόηση του οικονομικού περιβάλλοντος, στο οποίο λειτουργεί το ποδόσφαιρο στις δύο χώρες. Στην συνέχεια ακολουθεί η ανάλυση των αριθμοδεικτών των τεσσάρων συλλόγων, αρχικά με την παρουσίαση των αριθμοδεικτών σε θεωρητικό επίπεδο και στην συνέχεια σε πρακτικό επίπεδο, εφαρμοσμένους στις χρηματοοικονομικές καταστάσεις των συλλόγων. Τέλος, πραγματοποιείτε σύγκριση μεταξύ των συλλόγων και μεταξύ των δύο χωρών, προκειμένου να κατανοηθούν οι παράγοντες που επηρεάζουν την οικονομική κατάσταση των ποδοσφαιρικών συλλόγων αυτών. |
Keywords: | Αριθμοδείκτες Super League Premier League |
Information: | Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017 |
Appears in Collections: | ΠΜΣ Εφαρμοσμένη Λογιστική & Ελεγκτική (M) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
KechaidisNikolaosMsc2017.pdf | 6.06 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.