Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΑγγελόπουλος, Στέργιοςel
dc.date.accessioned2017-12-14T10:50:51Z-
dc.date.available2017-12-14T10:50:51Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21208-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως θέμα μια διδακτική παρέμβαση σε μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ), με στόχο την δόμηση και ενεργοποίηση του γνωστικού σχήματος σε προβλήματα αφαίρεσης, σύγκρισης και εξομοίωσης. Η διδασκαλία του γνωστικού σχήματος των πράξεων έγινε διαμέσου πολλαπλών τρόπων αναπαράστασης (ΠΤΑ) της γνώσης (χειραπτικών υλικών, εικόνων και αριθμητικών συμβόλων) και ακολούθησε τα στάδια της πλήρους αποτελεσματικής διδασκαλίας (effective instruction). Για τον έλεγχο της αποτελεσματικότητας της παρέμβασης και της διατήρησης της γνώσης, καθώς επίσης και για την εξαγωγή των αντίστοιχων συμπερασμάτων, διενεργήθηκαν αξιολογήσεις πριν από την παρέμβαση, ακριβώς μετά από αυτήν, αλλά και 2,5 εβδομάδες μετά την ολοκλήρωση της. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η αντίληψη του γνωστικού σχήματος προβλημάτων αφαίρεσης, σύγκρισης και εξομοίωσης, βελτιώθηκε σημαντικά, γεγονός που αποτυπώθηκε στην υψηλότερη επίδοση των συμμετεχόντων μετά την παρέμβαση και στη σημαντική διατήρηση της γνώσης που κατέκτησαν κατά τον επανέλεγχο.el
dc.format.extent91el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΜαθηματικάel
dc.subjectΓνωστικό σχήμα των πράξεωνel
dc.titleΔιδασκαλία γνωστικού σχήματος προβλημάτων αφαίρεσης, σε μαθητές με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: η σημασία των πολλαπλών τροπών αναπαράστασης της γνώσης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AngelopoulosStegriosMsc2017.pdf1.3 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.