Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21121
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝούλας, Αθανάσιοςel
dc.contributor.authorΣεβαστίδου, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2017-12-04T10:29:36Z-
dc.date.available2017-12-04T10:29:36Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21121-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσουμε την οικονομική κατάσταση μιας μεσαίας γαλακτοβιομηχανίας την δεκαετία 2007-2016 και να αναλύσουμε τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στον κλάδο. Τα στοιχεία πάνω στα οποία βασίστηκε η εργασία προέρχονται κυρίως από ηλεκτρονικές πηγές, από την ηλεκτρονική σελίδα και από τα διοικητικά στελέχη της γαλακτοβιομηχανίας Νεογάλ. Αρχικά γίνεται αναφορά και ανάλυση του κλάδου των γαλακτοκομικών προϊόντων. Πιο αναλυτικά, χρησιμοποιείται η PEST ανάλυση για την διερεύνηση του μακροπεριβάλλοντος, με τη βοήθεια του υποδείγματος του Porter αναλύεται ο ανταγωνισμός μεταξύ των γαλακτοβιομηχανιών και με τη χρήση της SWOT ανάλυσης εξετάζεται το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον. Έπειτα αναλύεται η χρηματοοικονομική κατάσταση της γαλακτοβιομηχανίας Νεογάλ, με τη χρήση κάποιων χρηματοοικονομικών δεικτών προκειμένου να διαπιστωθεί η κερδοφορία, η αποτελεσματικότητα, το χρέος και η ρευστότητα της επιχείρησης μέσα στην δεκαετία αλλά και σε σχέση με τον κλάδο. Τα κύρια αποτελέσματα της μελέτης είναι ο έντονος ανταγωνισμός που επικρατεί μεταξύ των γαλακτοβιομηχανιών, η μειονεκτική θέση των παραγωγών γάλακτος, η πλεονεκτική θέση των super market (οι οποίοι είναι οι κύριοι διανομείς γαλακτοκομικών προϊόντων) αλλά και η παρατηρούμενη στροφή των καταναλωτών από τα επώνυμα προϊόντα σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, λόγω διαφοράς τιμής. Επιπλέον, γίνεται αντιληπτό πως μια μεσαία, περιφερειακή και άγνωστη στο ευρύ κοινό γαλακτοβιομηχανία καταφέρνει να είναι κερδοφόρα, να διαθέτει επάρκεια σε ρευστότητα και να επιβιώνει μέσα στον ανταγωνισμό, ειδικά σε μια εποχή που οι περισσότερες εταιρίες αντιμετωπίζουν προβλήματα, οικονομικά και άλλα.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΝεογάλ Α.Ε.el
dc.subjectΒιομηχανία Γάλακτος Δράμας Α.Ε.el
dc.subjectΓαλακτοβιομηχανίαel
dc.subjectΓαλακτοκομικά Προϊόνταel
dc.subjectΟικονομική Ανάλυσηel
dc.subjectΑνάλυση Αριθμοδεικτώνel
dc.subjectΑριθμοδείκτες Ρευστότηταςel
dc.subjectΑριθμοδείκτες Δραστηριότηταςel
dc.subjectΑριθμοδείκτες Διαρθρώσεως Κεφαλαίων και Βιωσιμότηταςel
dc.subjectΑριθμοδείκτες Αποδοτικότηταςel
dc.titleΟικονομική ανάλυση της εταιρίας Νεογάλ κατά την τελευταία δεκαετία (2007-2016)el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SevastidouAthanasiaMsc2017.pdf2.59 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons