Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓεωργίου, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΝαλμπάντης, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2017-11-27T15:52:47Z-
dc.date.available2017-11-27T15:52:47Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21111-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΤο αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας είναι η εξέταση εναλλακτικών σεναρίων υλοποίησης συστημάτων Δημόσιων Αστικών Συγκοινωνιών (ΔΑΣ) για την πόλη της Θεσσαλονίκης με τη χρήση προσομοίωσης. Πιο συγκεκριμένα, εξετάστηκαν δύο εναλλακτικές υλοποίησης ενός συμπληρωματικού / τροφοδοτικού ως προς το μετρό συστήματος μαζικής μεταφοράς, μια όπως είχε προταθεί κατά το παρελθόν ως ελαφρύ μετρό (Light Rail Transit [LRT]) και μια με την ίδια χάραξη και παρόμοια δομικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά ως Λεωφορειακό Σύστημα Υψηλού Επιπέδου Εξυπηρέτησης (ΛΣΥΕΕ) (Bus Rapid Transit [BRT]). Για το σκοπό αυτό, εξετάστηκαν τα δομικά και λειτουργικά χαρακτηριστικά των δύο εναλλακτικών BRT και LRT και μελετήθηκαν περιπτώσεις υλοποίησής τους. Ακολούθησε σύγκριση των δομικών και λειτουργικών χαρακτηριστικών των δύο συστημάτων καθώς και των στοιχείων κόστους και υλοποίησης. Στη συνέχεια, παρουσιάστηκε η πρόταση υλοποίησης του συστήματος LRT για την πόλη της Θεσσαλονίκης, καθώς και τα αποτελέσματα της προσομοίωσης που είχε λάβει χώρα κατά τη μελέτη του συστήματος με τη χρήση του λογισμικού μακροπροσομοίωσης κυκλοφορίας VISUM. Ακολούθησε αντίστοιχη μοντελοποίηση της εναλλακτικής του BRT και προσομοίωση με τη χρήση του λογισμικού VISUM από το συγγραφέα. Τα αποτελέσματα των δύο προσομοιώσεων συγκρίθηκαν και φάνηκε πως και η εναλλακτική του συστήματος BRT ενδέχεται να είναι μια αξιόπιστη εναλλακτική και, μάλιστα, με αυξημένα οφέλη σε σχέση με την εναλλακτική του LRT. Τέλος, φαίνεται πως τα αποτελέσματα της παρούσας μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας τεκμηριώνουν επαρκώς την ανάγκη να εξετάζεται και η εναλλακτική του συστήματος BRT στις περιπτώσεις αναζήτησης μιας αξιόπιστης λύσης υλοποίησης συστήματος μαζικής μεταφοράς.el
dc.format.extent159el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subjectΛεωφορειακό Σύστημα Υψηλού Επιπέδου Εξυπηρέτησης (ΛΣΥΕΕ)el
dc.subjectΕλαφρύ μετρόel
dc.subjectΔημόσιες Αστικές Συγκοινωνίες (ΔΑΣ)el
dc.subjectΜακροπροσομοίωσηel
dc.subjectVISUMen
dc.subjectΘεσσαλονίκηel
dc.titleΑξιολόγηση εναλλακτικών σεναρίων υλοποίησης συστημάτων Δημοσίων Αστικών Συγκοινωνιών (ΔΑΣ) στην πόλη της Θεσσαλονίκης με τη χρήση προσομοίωσηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NalmpantisDimitriosMsc2018.pdf11.93 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons