Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/21104
Author: Καψάλα, Αμαλία
Title: Αξιολόγηση και παρέμβαση για την ενίσχυση της λεπτής κινητικότητας μαθητή με σύνδρομο Down.
Date Issued: 2017
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση
Supervisor: Καρτασίδου, Λευκοθέα
Abstract: Τα άτομα με σύνδρομο Down, εκτός από τις διαφορές που αφορούν στα εξωτερικά τους χαρακτηριστικά σε σχέση με τα άτομα τυπικής ανάπτυξης, παρουσιάζουν ιδιαιτερότητες και στη γνωστική και γλωσσική τους ανάπτυξη, καθώς και στις κινητικές, αντιληπτικοκινητικές και κοινωνικές τους δεξιότητες. Στην παρούσα εργασία βασικός σκοπός είναι να πραγματοποιήσουμε ένα εν συνεχεία πρόγραμμα παρέμβασης σε κάποια από τα παραπάνω χαρακτηριστικά σε ένα παιδί με σύνδρομο Down ηλικίας πέντε ετών. Κατά την εφαρμογή της αξιολόγησης εξετάστηκαν τομείς που αφορούν τη νοητική ικανότητα του παδιού καθώς και γενικότερες δεξιότητες, όπως η πλευρίωση, η λεπτή κίνηση, η οπτική διάκριση και το σχέδιο. Για να μπορούν να αναλυθούν επαρκώς όμως τα παραπάνω στοιχεία και να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, στο βιβλιογραφικό μέρος της εργασίας, αναλύονται οι ιδιαιτερότητες στη γνωστική και γλωσσική τους ανάπτυξη, καθώς και οι κινητικές, αντιληπτικοκινητικές και κοινωνικές δεξιότητες των παιδιών με σύνδρομο Down, ιδιαίτερα αυτών της προσχολικής ηλικίας .
Keywords: Αντιληπτικοκινητικές δεξιότητες
Κινητικές δεξιότητες
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KapsalaAmaliaMsc2017.pdf2.18 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons