Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20970
Συγγραφέας: Αλεξανδρής, Ιάκωβος
Τίτλος: Υποστηρικτική εφαρμογή συστήματος διαχείρισης μάθησης (LMS) στην διδακτική πράξη σε εσπερινό ΕΠΑΛ
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Η παρούσα Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία εκπονήθηκε στα πλαίσια του ΠΜΣ "Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης", με κατεύθυνση "Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση", του Τμήματος Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, της Σχολής Κοινωνικών Ανθρωπιστικών Επιστημών και Τεχνών, του Πανεπιστημίου Μακεδονία. Σκοπός της εργασίας ήταν να διερευνήσει τα τυχόν μαθησιακά οφέλη από την συνδυαστική χρήση της πλατφόρμας ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης Moodle, με τα εκ του σύνεγγυς μαθήματα στην αίθουσα διδασκαλίας, σε μια προσέγγιση μεικτής μάθησης, σε μια διδακτική ενότητα του προγράμματος σπουδών της Β' τάξης του Εσπερινού ΕΠΑΛ. Η επιλογή του δείγματος για την εφαρμογή της έρευνας είχε το ιδιαίτερο ενδιαφέρον του συνδυασμού τυπικής εκπαίδευσης του ΕΠΑΛ, με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά των μαθητών που ως ενήλικες παρουσίαζαν τις ιδιαιτερότητες και τα εμπόδια στην μάθηση που είναι γνώρισμα προγραμμάτων εκπαίδευσης ενηλίκων. Η αξιολόγηση του προγράμματος έγινε με την μέθοδο των δια ζώσης συνεντεύξεων των μαθητών και του καθηγητή, με μη δομημένο ερωτηματολόγιο ανοικτού τύπου και ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων, λόγω του μικρού δείγματος των ερωτηθέντων αλλά και επειδή η ποιοτική ανάλυση μπορεί να οδηγήσει σε μια βαθύτερη κατανόηση των κοινωνικών διαδικασιών του προς διερεύνηση φαινομένου. Από την έρευνα προέκυψε πως η μεικτή μάθηση με τα μαθήματα στην τάξη και την χρήση της ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης μέσω της πλατφόρμας του Moodle, βελτίωσε σημαντικά το μαθησιακό παραγόμενο και την δυναμική της ομάδας, ενώ η χρήση της πλατφόρμας και η ποιότητα και η οργάνωση του υλικού άφησε ικανοποιημένους τους μαθητές και τον καθηγητή, που είναι ανοικτός σε συμμετοχή σε ανάλογα προγράμματα στο μέλλον.
Λέξεις Κλειδιά: Μεικτή μάθηση
Moodle
Ασύγχρονη τηλεκπαίδευση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
AlexandrisIakovosMSc2017.pdf2.17 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.