Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20952
Συγγραφέας: Τρυφινοπούλου, Μαρία
Τίτλος: Βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας στα επαγγέλματα υγείας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Η εποχή μας χαρακτηρίζεται από ρευστότητα που διακρίνεται σε αρκετούς τομείς της ζωής μας. Οι κοινωνικοοικονομικές ανακατατάξεις συμβαίνουν όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο, με την επιστημονική και τη τεχνολογική εξέλιξη να ενισχύει την μεταβολή αυτή. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η εκπαίδευση μαθητών και φοιτητών όπως και η κατάρτισή τους αποτελεί κρίσιμο ζήτημα, καθώς καλούνται να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά καταστάσεις πρωτόγνωρες που συμβαίνουν ταχύτατα χωρίς την δυνατότητα πρόβλεψής τους. Η διαρκής αναθεώρηση της γνώσης οδηγεί στη διαρκή μελέτη και επαναπροσδιορισμό των προγραμμάτων σπουδών. Η παγκοσμιοποίηση της οικονομίας, η μετακίνηση νέων επιστημόνων, η κινητικότητα του εργατικού δυναμικού, διαμορφώνουν ένα πολυπολιτισμικό περιβάλλον με νέα χαρακτηριστικά αρκετά έντονα. Η υιοθέτηση νέων προτύπων συμπεριφοράς και ο σεβασμός στις ανθρωπιστικές και πνευματικές αξίες θεωρείται αναγκαία συνθήκη. Η εκπαίδευση είναι πυλώνας για την συνοχή μιας κοινωνίας και η βελτίωση της ποιότητας της εκπαιδευτικής διαδικασίας αποτελεί ένας από τους κυριότερους στόχους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Σκοπός των κρατών-μελών είναι η αναπροσαρμογή των εκπαιδευτικών συστημάτων με νέες σύγχρονες μεθόδους, ώστε η απόκτηση γνώσεων και δεξιοτήτων να είναι μια πρόκληση και το μέσο που θα τους οδηγήσει στην καταξίωση. Τα τελευταία χρόνια έχουν γίνει αρκετές προσπάθειες με σκοπό την αναβάθμιση της. Ο σχεδιασμός του εκπαιδευτικού συστήματος οφείλει να ανταποκρίνεται στην δυναμική της εποχής και να εξυπηρετεί τις προκλήσεις που αναδύονται. Η καθοδήγηση και η διεπιστημονική συνεργασία είναι εργαλεία στη διάθεση του εκπαιδευτικού προσωπικού που αποζητούν την ποιότητα στην εκπαίδευση. Η αξιολόγηση των μεθόδων εμπλουτίζει τα δεδομένα και μας επιτρέπει να μελετήσουμε την επίδραση που έχουν στους σπουδαστές και την συμβολή τους στα προγράμματα σπουδών των σχολών επαγγελμάτων υγείας. Οι τροποποιήσεις που πραγματοποιούνται στις δομές του συστήματος και τις διαδικασίες της εκπαιδευτικής πράξης, δεν πλαισιώνονται από ένα στοιχειώδες σύστημα ελέγχου και ανατροφοδότησης, οπότε καθιστά αποδεκτή την παραδοχή ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα διαπιστώνει έλλειμμα σε πρότυπα, διαδικασίες και μηχανισμούς ελέγχου της ποιότητας του. Σκοπός της εργασίας αυτής είναι να επισημάνει ότι μέσω της αριστείας στη διαδικασία της εκπαίδευσης, μπορούμε να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες στην φροντίδα του αρρώστου.
Λέξεις Κλειδιά: Διεπιστημονική εκπαίδευση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TryphinopoulouMariaMsc2017.pdf907.78 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons