Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20943
Author: Σημαντηράκη, Ιωάννα
Title: Η αξιολόγηση στην προσχολική εκπαίδευση
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βούζας, Φώτης
Abstract: Η πρωτοβάθμια εκπαίδευση,κομμάτι της οποίας αποτελεί και η προσχολική αγωγή, ενθαρρύνει υγιή ανάπτυξη και καλλιέργεια όλων αυτών των σημαντικών θεμελίων που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη ενός ανεξάρτητου και αυτοδύναμου ατόμου. Το στοιχείο αυτό φαίνεται μέσα από τιςδιεθνής τάσεις ότι το αναγνωρίζουν όλο και περισσότερο οι γονείς σήμερα. Είναι ακριβώς αυτό το πλαίσιο που κάνει απαραίτητη τη διαρκής βελτίωση της εκπαιδευτικής διαδικασίας, βελτίωσης η οποία επιτυγχάνεται μέσα από μια συστηματική και προσαρμοσμένη στις νέες απαιτήσεις αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας εν τω συνόλω. Για τον λόγο τούτο αποτυπώσαμε αρχικά το αξιολογικό πλαίσιο που λειτουργεί σε διάφορες χώρες εκτός ελλάδας αλλά και έγινε μια έρευνα μέσω ερωτηματολογίο ώστε να αποτυπωθεί και η ελληνική πραγματικότητα ως προς την διαμόρφωση της προσχολικής αγωγής στη χώρα.
Keywords: Προσχολική εκπαίδευση
Αξιολόγηση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SimantirakiIoannaMsc2017.pdf1.49 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.