Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20935
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΧατζηδημητρίου, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΠαπιλίκογλου, Ηλίαςel
dc.date.accessioned2017-10-12T11:49:59Z-
dc.date.available2017-10-12T11:49:59Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20935-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΟι σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ αποτελούν ένα συνεκτικό και ολοκληρωμένο σχέδιο επικοινωνίας που αξιοποιεί τα εναλλακτικά κανάλια και μέσα επικοινωνίας με απώτερο στόχο τη μεγιστοποίηση του αντίκτυπού τους στην καταναλωτική συμπεριφορά. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη εναλλακτικών σχεδίων μάρκετινγκ της εταιρίας Παπαμιχαήλ Τσίπουρο Θεσσαλίας αναφορικά με την εξαγωγή των προϊόντων της σε διεθνείς αγορές, εστιάζοντας στις επιμέρους στρατηγικές της διαφήμισης, των προσωπικών πωλήσεων, των δημοσίων σχέσεων, της προώθησης πωλήσεων και του μάρκετινγκ με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media marketing).el
dc.description.abstractModern marketing strategies form a coherent and integrated communication plan that utilizes alternative channels and media aiming to maximizing their impact on consumer behavior. The purpose of the present thesis is the development of alternative marketing plans of the company Papamichail Tsipouro of Thessaly regarding the export of its products in international markets, focusing on the individual strategies of advertising, personal selling, public relations, marketing and social media marketingel
dc.format.extent66el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνέςel
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/en
dc.subjectΣτρατηγικές μάρκετινγκel
dc.subjectMarketing strategiesen
dc.subjectΤσίπουροel
dc.subjectTsipouroen
dc.titleΕξαγωγική Στρατηγική Μάρκετινγκ για την Εταιρία «Παπαμιχαήλ Τσίπουρο Θεσσαλία»- Export Marketing Strategy for “Papamichail Tsipouro Thessaly”el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapilikogklouIliasMsc2017.pdf507.61 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons