Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20935
Author: Παπιλίκογλου, Ηλίας
Title: Εξαγωγική Στρατηγική Μάρκετινγκ για την Εταιρία «Παπαμιχαήλ Τσίπουρο Θεσσαλία»- Export Marketing Strategy for “Papamichail Tsipouro Thessaly”
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Abstract: Οι σύγχρονες στρατηγικές μάρκετινγκ αποτελούν ένα συνεκτικό και ολοκληρωμένο σχέδιο επικοινωνίας που αξιοποιεί τα εναλλακτικά κανάλια και μέσα επικοινωνίας με απώτερο στόχο τη μεγιστοποίηση του αντίκτυπού τους στην καταναλωτική συμπεριφορά. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη εναλλακτικών σχεδίων μάρκετινγκ της εταιρίας Παπαμιχαήλ Τσίπουρο Θεσσαλίας αναφορικά με την εξαγωγή των προϊόντων της σε διεθνείς αγορές, εστιάζοντας στις επιμέρους στρατηγικές της διαφήμισης, των προσωπικών πωλήσεων, των δημοσίων σχέσεων, της προώθησης πωλήσεων και του μάρκετινγκ με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media marketing).
Modern marketing strategies form a coherent and integrated communication plan that utilizes alternative channels and media aiming to maximizing their impact on consumer behavior. The purpose of the present thesis is the development of alternative marketing plans of the company Papamichail Tsipouro of Thessaly regarding the export of its products in international markets, focusing on the individual strategies of advertising, personal selling, public relations, marketing and social media marketing
Keywords: Στρατηγικές μάρκετινγκ
Marketing strategies
Τσίπουρο
Tsipouro
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapilikogklouIliasMsc2017.pdf507.61 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons