Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20923
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΟικονόμου, Χρυσήel
dc.date.accessioned2017-10-11T12:34:45Z-
dc.date.available2017-10-11T12:34:45Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20923-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΟ σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας αφορά στον εντοπισμό των παραγόντων της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που επιδρούν είτε θετικά είτε αρνητικά στην ικανοποίηση των καταναλωτών. Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές και το διαδίκτυο έχουν καθιερωθεί στην καθημερινότητα των ανθρώπων. Για αυτόν τον λόγο έχουν δημιουργηθεί πολλές ιστοσελίδες που πουλάνε προϊόντα και υπηρεσίες. Το ζήτημα είναι να εντοπιστούν ποια είναι αυτά τα κριτήρια που δίνουν σημασία οι χρήστες όταν επισκέπτονται μια ιστοσελίδα ώστε να τους αφήσουν ικανοποιημένους και ταυτόχρονα να είναι ικανά να την ξεχωρίσουν από τις υπόλοιπες ιστοσελίδες. Επιπλέον, έχει αποδειχθεί ότι σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση μιας ιστοσελίδας παίζει η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχει, γι’ αυτό και ο σκοπός της εργασίας είναι να εντοπίσει την επίδραση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στην ικανοποίηση των χρηστών. Η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε χωρίζεται σε τρια βήματα. Αρχικά μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση εντοπίστηκαν οι διαστάσεις τις ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών που επηρεάζουν την ικανοποίηση των καταναλωτών και ορίστηκαν οι έννοιες τους. Έπειτα άρχισε να δημιουργείται το ερευνητικό μοντέλο και οι υποθέσεις ώστε να διερευνηθεί η σχέση των διαστάσεων της ποιότητας με την ικανοποίηση των χρηστών. Επίσης για την διεξαγωγή της έρευνας χρησιμοποιήθηκε ένα online ερωτηματολόγιο όπου μοιράστηκε σε 270 άτομα και απάντησαν οι 201. Οι ερωτήσεις και οι κλίμακες μέτρησης των μεταβλητών προέκυψαν μέσα από την βιβλιογραφία και υποβλήθηκαν σε έλεγχο αξιοπιστίας. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα είναι ότι η ποιότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών επηρεάζει θετικά την ικανοποίηση των καταναλωτών. Επιπλέον από την έρευνα προέκυψε ότι οι διαστάσεις Αξιοπιστία, Ανταπόκριση, Ασφάλεια, Σχεδιασμός Ιστοσελίδας, Ευκολία Χρήσης και Διαθεσιμότητα επηρεάζουν αρκετά στην ικανοποίηση των πελατών, ενώ η Πληροφόρηση που παρέχει η ιστοσελίδα και η εμπιστοσύνη που εμπνέει όχι και τόσο.el
dc.format.extent56el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΠοιότητα ηλεκτρονικών υπηρεσιώνel
dc.subjectΙκανοποίηση καταναλωτώνel
dc.titleΗ επίδραση της ποιότητας των ηλεκτρονικών υπηρεσιών στην ικανοποίηση των καταναλωτώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΟικονόμουΧρυσήMBA2017.pdf797.6 kBAdobe PDFView/Open
OikonomouChrysiMsc2017.pdf710.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.