Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20920
Συγγραφέας: Κονσολάκη, Άννα
Τίτλος: Η προβολή ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε 500 εταιρείες στην Ελλάδα μέσω ιστοτόπων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη του τρόπου με τον οποίον οι ελληνικές επιχειρήσεις προβάλλουν τις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αναλαμβάνουν, μέσω των εταιρικών ιστοτόπων τους. Για τον σκοπό της εργασίας, επιλέχθηκε ένα δείγμα 500 εταιριών, οι οποίες σύμφωνα με μελέτη της ICAP ήταν οι πλέον κερδοφόρες ελληνικές επιχειρήσεις κατά το έτος 2013. Στη συνέχεια, μέσω των εταιρικών ιστοτόπων των επιχειρήσεων του δείγματος συλλέχθησαν δεδομένα που αφορούσαν στις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, τα κίνητρα των εν λόγω δράσεων και στον τρόπο προβολής τους μέσω των εταιρικών ιστοτόπων. Ακολουθώντας τη μεθοδολογική προσέγγιση των Tang and Li (2009), πραγματοποιήθηκε κωδικοποίηση των δεδομένων και ερμηνεία των αποτελεσμάτων που προέκυψαν. Η ανάλυση των δεδομένων οδήγησε στην εξαγωγή ενδιαφερόντων συμπερασμάτων αναφορικά με την προσέγγιση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά.
Λέξεις Κλειδιά: Εταιρική κοινωνική ευθύνη, ιστότοπος
Προβολή, επικοινωνία
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KonsolakiAnnaMsc2017.pdf1.72 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons