Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20920
Author: Κονσολάκη, Άννα
Title: Η προβολή ενεργειών εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε 500 εταιρείες στην Ελλάδα μέσω ιστοτόπων
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
Abstract: Σκοπός της παρούσας εργασίας ήταν η μελέτη του τρόπου με τον οποίον οι ελληνικές επιχειρήσεις προβάλλουν τις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που αναλαμβάνουν, μέσω των εταιρικών ιστοτόπων τους. Για τον σκοπό της εργασίας, επιλέχθηκε ένα δείγμα 500 εταιριών, οι οποίες σύμφωνα με μελέτη της ICAP ήταν οι πλέον κερδοφόρες ελληνικές επιχειρήσεις κατά το έτος 2013. Στη συνέχεια, μέσω των εταιρικών ιστοτόπων των επιχειρήσεων του δείγματος συλλέχθησαν δεδομένα που αφορούσαν στις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης, τα κίνητρα των εν λόγω δράσεων και στον τρόπο προβολής τους μέσω των εταιρικών ιστοτόπων. Ακολουθώντας τη μεθοδολογική προσέγγιση των Tang and Li (2009), πραγματοποιήθηκε κωδικοποίηση των δεδομένων και ερμηνεία των αποτελεσμάτων που προέκυψαν. Η ανάλυση των δεδομένων οδήγησε στην εξαγωγή ενδιαφερόντων συμπερασμάτων αναφορικά με την προσέγγιση της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στην Ελληνική αγορά.
Keywords: Εταιρική κοινωνική ευθύνη, ιστότοπος
Προβολή, επικοινωνία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KonsolakiAnnaMsc2017.pdf1.72 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons