Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20919
Author: Τσακίρη, Αλεξάνδρα
Title: Παράγοντες διαμόρφωσης προϊόντων για διεθνείς αγορές
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Abstract: Η προσαρμογή προϊόντος αποτελεί μια επιλογή για τις επιχειρήσεις οι οποίες θέλουν να συμμετέχουν στον παγκόσμιο ανταγωνισμό. Προκειμένου να είναι σε θέση μια επιχείρηση να προχωρήσει στην διαφοροποίηση προϊόντος θα πρέπει να ισχύουν μια σειρά από προϋποθέσεις, όπως είναι, για παράδειγμα, η ανάγκη για εφαρμογή μιας άλλης στρατηγικής από αυτήν της τυποποίησης. Επιπλέον, η διαφοροποίηση του προϊόντος εξαρτάται από μια σειρά από παράγοντες, ο σημαντικότερος από τους οποίους είναι η διαφορετική κουλτούρα των καταναλωτών, με την οποία έρχεται αντιμέτωπη η επιχείρηση σε κάθε χώρα που προσπαθεί να εισάγει το προϊόν της. Χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας μεγάλης εταιρίας παγκοσμίου φήμης, η οποία προσπαθεί σε κάθε περίπτωση να προχωρήσει σε διαφοροποιήσεις των προϊόντων της ανάλογα με την χώρα, είναι η εταιρία McDonald’s. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάζονται στην παρούσα εργασία, στις περισσότερες χώρες, η εταιρία διαφοροποιεί τα προϊόντα της ανάλογα με την περίπτωση.
Keywords: Τυποποίηση, προσαρμογή προϊόντος
Κουλτούρα, McDonald’s
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsakiriAlexandraMsc2017.pdf916.88 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons