Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20914
Author: Στούπα, Σταματία
Title: Οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης στην προσέλκυση και επιλογή στη διοίκηση ανθρωπίνων πόρων
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βούζας, Φώτης
Abstract: Το Διαδίκτυο έχει αλλάξει πολλές πρακτικές και τεχνικές στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων (HR), καθώς η ανάρτηση θέσεων εργασίας και ο έλεγχος σε ένα διαδικτυακό επίπεδο δεν φαντάζουν πλέον άγνωστα. Η χρήση ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης όπως το Facebook, το LinkedIn και το Twitter για την προσέλκυση, την πρόσληψη ή τη διαλογή των ατόμων είναι σχετικά νέα, αλλά αυξάνεται συνεχώς, ενώ η έρευνα πάνω σε αυτές τις πρακτικές ακόμα δεν είναι ιδιαίτερα εκτενής. Πολλά ερωτήματα μένουν ακόμα να εξεταστούν, συμπεριλαμβανομένων των ζητημάτων σχετικά με την εγκυρότητα και τη χρησιμότητα των πληροφοριών που λαμβάνονται από αυτές τις ιστοσελίδες, τις αντιλήψεις των υποψηφίων για τη μεταχείριση τους από τους εργοδότες, τη νομιμότητα και ηθική της χρήσης των σελίδων αυτών κτλ. Η παρούσα διπλωματική εργασία πραγματεύεται τα ζητήματα που σχετίζονται με τη χρήση των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης στα πρώτα στάδια των πρακτικών της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων. Στο πρώτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια εισαγωγή στο θέμα και στο δεύτερο αναλύεται η ανάπτυξη του e-recruitment στον τομέα της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων. Στο τρίτο κεφάλαιο αναλύεται η χρήση των social media ως εργαλείο στρατολόγησης και παρατίθενται παραδείγματα εταιρειών οι οποίες ενέταξαν τα κοινωνικά δίκτυα στις λειτουργίες HR, καθώς και στατιστικά στοιχεία ερευνών από τον ελλαδικό χώρο και το εξωτερικό. Τα οφέλη που μπορούν να επωμιστούν οι επιχειρήσεις, καταγράφονται στο τέταρτο κεφάλαιο, ενώ τα μειονεκτήματα και οι κίνδυνοι που συνδέονται με την εφαρμογή τους στο πέμπτο. Στη συνέχεια, στο έκτο κεφάλαιο εξετάζεται η ενδεχόμενη αναγκαιότητα σχεδίασης πολιτικής από τις επιχειρήσεις που έχουν προχωρήσει στη χρήση σελίδων δικτύωσης στο κομμάτι της Διοίκησης Ανθρωπίνων Πόρων και κατά πόσο αυτό συμβαίνει στην πραγματικότητα και στο έβδομο παρατίθεται η μεθοδολογία της έρευνας που επιλέχθηκε. Για να επιτευχθεί η έρευνα πραγματοποιήθηκαν τέσσερις συνεντεύξεις με τις εταιρείες Epsilon Net ΑΕ, ΦΑΙΔΩΝ ΑΕ, Nestle και Μασούτης ΑΕ, οι οποίες καταγράφονται στο όγδοο κεφάλαιο. Στο ένατο καταγράφονται τα συμπεράσματα και οι προτάσεις και τέλος στο δέκατο κεφάλαιο παρατίθενται οι βιβλιογραφικές αναφορές.
Keywords: Σocial media
ΔΑΠ
Προσέλκυση
Επιλογή
Σελίδες δικτύωσης
Προφίλ
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
StoupaStamatiaMsc2017.pdf858.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.