Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20911
Συγγραφέας: Κουπαρανίδης, Χρήστος
Τίτλος: Συνέργειες διοίκησης ολικής ποιότητας και μάρκετινγκ στον κλάδο του λιανικού εμπορίου
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Το λιανικό εμπόριο είναι ένας από τους κλάδους στους οποίους παρατηρείται ο πιο έντονος ανταγωνισμός. Στόχος των επιχειρήσεων η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με σκοπό τη μακροχρόνια επιβίωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους. Καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου παίζει το Μάρκετινγκ με βασικό καθοδηγητή τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάδειξη της συνεργασίας της ΔΟΠ και του Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και ο εντοπισμός της συνέργειάς τους στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες και την ικανοποίηση τους. Μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση της φιλοσοφίας της ΔΟΠ και του Μάρκετινγκ, αλλά και της συνδρομής τους στο λιανικό εμπόριο, επιχειρείται η διατύπωση ενός μοντέλου που παρουσιάζει την θετική επιρροή της ΔΟΠ στο Μάρκετινγκ με σκοπό την δημιουργία αξίας για τους πελάτες.
Λέξεις Κλειδιά: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KouparanidisChristosMsc2017.pdf1.48 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons