Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20911
Author: Κουπαρανίδης, Χρήστος
Title: Συνέργειες διοίκησης ολικής ποιότητας και μάρκετινγκ στον κλάδο του λιανικού εμπορίου
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Τσιότρας, Γεώργιος
Abstract: Το λιανικό εμπόριο είναι ένας από τους κλάδους στους οποίους παρατηρείται ο πιο έντονος ανταγωνισμός. Στόχος των επιχειρήσεων η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος με σκοπό τη μακροχρόνια επιβίωση και περαιτέρω ανάπτυξη τους. Καθοριστικό ρόλο στην επίτευξη του συγκεκριμένου στόχου παίζει το Μάρκετινγκ με βασικό καθοδηγητή τις αρχές της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ). Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάδειξη της συνεργασίας της ΔΟΠ και του Μάρκετινγκ στις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και ο εντοπισμός της συνέργειάς τους στη δημιουργία αξίας για τους πελάτες και την ικανοποίηση τους. Μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση της φιλοσοφίας της ΔΟΠ και του Μάρκετινγκ, αλλά και της συνδρομής τους στο λιανικό εμπόριο, επιχειρείται η διατύπωση ενός μοντέλου που παρουσιάζει την θετική επιρροή της ΔΟΠ στο Μάρκετινγκ με σκοπό την δημιουργία αξίας για τους πελάτες.
Keywords: Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Rights: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KouparanidisChristosMsc2017.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons