Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20902
Author: Παυλίδου, Αλίκη
Title: Η χρήση του Facebook στη πολιτική ως εργαλείο προβολής και ανάπτυξης σχέσεων με τους πολίτες: Η περίπτωση των Ελλήνων βουλευτών
Date Issued: 2017
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Κοτζαϊβάζογλου, Ιορδάνης
Abstract: Το διαδίκτυο έχει επιφέρει πολλές αλλαγές στην επικοινωνία όχι μόνο των επιχειρήσεων, αλλά και των κομμάτων, καθώς και των ίδιων των πολιτικών. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να μελετήσει και να αναλύσει τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιούν το Facebook οι Έλληνες βουλευτές ως μέσο προβολής, επικοινωνίας και ανάπτυξης σχέσεων. Χρησιμοποιήθηκε συνδυασμός δύο μεθόδων, της ανάλυσης περιεχομένου και της συνέντευξης. Πιο συγκεκριμένα, μελετήθηκαν οι προσωπικές σελίδες του Facebook όλων των εν ενεργεία βουλευτών του ελληνικού κοινοβουλίου, τον Ιούλιο του 2017. Η κατηγοριοποίηση της ανάλυσης στηρίχθηκε σε αντίστοιχες δημοσιευμένες μελέτες που αφορούν δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς, προβαίνοντας στις αναγκαίες τροποποιήσεις των μεταβλητών, όπου χρειάστηκε. Όσον αφορά στη μέθοδο της συνέντευξης, πραγματοποιήθηκαν συμπληρωματικά ως προς την ανάλυση περιεχομένου δέκα δομημένες προσωπικές συνεντεύξεις με βουλευτές. Η έρευνα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι το Facebook συμβάλλει στην προβολή και στην επικοινωνία των Ελλήνων βουλευτών με τους πολίτες. Οι περισσότεροι εξ αυτών γνωρίζουν τη σπουδαιότητα και τις δυνατότητες που παρέχει σε όλους τους χρήστες, γι αυτό έχουν επιλέξει την προβολή τους μέσω του Facebook, ωστόσο η χρήση το χρησιμοποιούν κυρίως περισσότερο ως μέσο προβολής και ενημέρωσης παρά ως μέσο ανάπτυξης σχέσεων με τους πολίτες.
Keywords: Επικοινωνία
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PaulidouAlikiMsc2017.pdf6.66 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.