Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20879
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτηςel
dc.contributor.authorΜαταπά, Ελευθερίαel
dc.date.accessioned2017-10-05T13:56:55Z-
dc.date.available2017-10-05T13:56:55Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20879-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΣτο σύγχρονο παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον, είναι απαραίτητο να βελτιώνονται τόσο οι ικανότητες και οι δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού με στόχο την ανάπτυξη των επαγγελματικών δεξιοτήτων και γνώσεων τους, όσο και να αναπτύσσεται ο οργανισμός. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη της αξίας της διαχείρισης της γνώσης για τους δημόσιους οργανισμούς με την διερεύνηση της δυνατότητας ενός ελληνικού δημόσιου οργανισμού και συγκεκριμένα ενός δημόσιου νοσοκομείου, να προάγει την γνώση, να την ανταμείψει, να την υποστηρίξει και να χρησιμοποιήσει τις γνώσεις που αποκτούν οι υπάλληλοι σε ατομικό, ομαδικό και οργανωσιακό επίπεδο. Η μέθοδος που ακολουθήθηκε ήταν η ποιοτική έρευνα στην οποία συμμετείχαν 6 ηγετικά στελέχη του οργανισμού, στα πλαίσια της οποίας , αναπτύχθηκαν δομημένες συνεντεύξεις σχετικές με τις απόψεις των στελεχών για την διαχείριση της γνώσης σε μονάδα παροχής υπηρεσιών υγείας. Τα δείγμα αποτελείται από τον Υποδιοικητή , την Διευθύντρια της Νοσηλευτικής Υπηρεσίας, την Τομεάρχη ενός τομέα, την Προϊσταμένη της Διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού, τον Προϊστάμενο ενός τμήματος, και τον Προϊστάμενο μιας μονάδας εντατικής . Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι όλα ανεξαιρέτως τα στελέχη αναγνωρίζουν τον παράγοντα της γνώσης ως πολύ σημαντικό για την ανάπτυξη του οργανισμού. Στην περίπτωση του συγκεκριμένου οργανισμού ευνοείται η μάθηση σε όλα τα επίπεδα, κυρίως στην Νοσηλευτική Υπηρεσία και υπάρχουν δομές που την υποστηρίζουν. Υφίσταται ένα ανοικτό περιβάλλον επικοινωνίας, όπου η πληροφορία και η γνώση μεταφέρονται εύκολα, και όπου η ηγεσία επιδεικνύει την ανάλογη δέσμευση απέναντι σε αυτήν την διαδικασία. Ο οργανισμός θα χρειαστεί να εισάγει συστήματα διαχείρισης γνώσης όσον αφορά τον τεχνολογικό τομέα και θα χρειαστεί να αναδιαμορφώσει το σύστημα επιμόρφωσης των εργαζομένων ώστε να γίνει πιο αποτελεσματικό. Σαν συμπέρασμα, η έρευνα απεικονίζει τις απόψεις των στελεχών οι οποίες αναδεικνύουν την διαχείριση της γνώσης σε πόρο ζωτικής σημασίας για ένα νοσοκομείο. Η διαχείριση της γνώσης συμβάλλει ώστε να επιτύχει συνεχή βελτίωση και αύξηση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας του οργανισμού, των συστημάτων και των διαδικασιών.  el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.subjectΔιαχείριση γνώσηςel
dc.subjectΝοσηλευτικήel
dc.titleΔιαχείριση γνώσης από τη νοσηλευτική υπηρεσία: η περίπτωση ενός δημόσιου νοσοκομείουel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MatapaEleutheriaMsc2017.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.