Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20649
Συγγραφέας: Γκαντιντζικίδης, Χρήστος
Τίτλος: Δημιουργικές στρατηγικές και εκτελέσεις στις εταιρικές σελίδες Facebook: μια συγκριτική σνάλυση μάρκετινγκ μεταξύ B2C Και B2B εταιρειών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηθωμάς, Λεωνίδας
Περίληψη: Ο στόχος της παρούσας έρευνας ήταν να γίνει κατανοητή η εφαρμογή δημιουργικών διαφημιστικών στρατηγικών και εκτελέσεων στις εταιρικές σελίδες του Facebook μέσω μίας συγκριτικής ανάλυσης του μάρκετινγκ μεταξύ B2C και B2B εταιριών. Η συγκριτική ανάλυση αφορούσε τα ποστ της Facebook σελίδας των Bayer Pharmaceuticals (B2C μάρκετινγκ) και Bayer Cropscience (B2B μάρκετινγκ), μέσω των οποίων θα γινόταν αντιληπτή τόσο η δημιουργικότητα όσο και η αποτελεσματικότητα της χρήσης του Facebook ως εργαλείο του φαρμακευτικού μάρκετινγκ και του μάρκετινγκ φυτοφαρμάκων. Για το σκοπό αυτό, συγκεντρώθηκε ένα δείγμα 300 ποστ (τύπου διαφημίσεων) των Facebook σελίδων των Bayer Pharmaceuticals (150 ποστ) και Bayer Cropscience (150 ποστ), που χρονολογούνταν την περίοδο 07/2016-10/2014 και 07/2016-08/2015 αντίστοιχα (προς τα πίσω δηλαδή χρονικά και στις δύο περιπτώσεις). Τα ποστ αυτά συγκρίθηκαν για τα είδη των δημιουργικών διαφημιστικών στρατηγικών και εκτελέσεών (μέσω της στατιστικής μεθόδου ελέγχου Χ2 (chi-square)), από τα οποία χαρακτηρίστηκαν, καθώς και για τον αριθμό των likes, comments και shares που έλαβαν (μέσω της στατιστικής μεθόδου τεστ ενός δείγματος (t-test)). Ο αριθμός αυτός είναι που αποτέλεσε το μέτρο σύγκρισης της αποτελεσματικότητας των ποστ των δύο τύπων εταιριών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι ουσιαστικά ενώ οι δημιουργικές διαφημιστικές στρατηγικές και εκτελέσεις των Bayer Pharmaceuticals και Bayer Cropscience είναι παρόμοιες, το ενδιαφέρον των μελών της Facebook σελίδας της Bayer Pharmaceuticals έχει προσελκυθεί πιο αποτελεσματικά. Έτσι, και στους δύο τύπους εταιριών (και κυρίως την Bayer Cropscience) με σκοπό να αυξηθεί η αποτελεσματικότητα των δημιουργικών διαφημιστικών στρατηγικών και εκτελέσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προτάθηκε η χρήση διαδικτυακών κριτικών, η διεύρυνση της δημιουργικότητας των διαφημιστικών στρατηγικών και εκτελέσεων και η περαιτέρω ανάδειξη των προσφορών, των εθελοντικών δράσεων και των εξελίξεων στον βιομηχανικό κλάδο της εκάστοτε εταιρίας.
Λέξεις Κλειδιά: Φαρμακευτικό-μάρκετινγκ-B2C
Φυτοφάρμακα-Bayer-B2B
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: Αναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GkantintzikidisChristosMsc2017.pdf2 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons