Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20609
Συγγραφέας: Κατσαβού, Νικολέττα
Τίτλος: Η προώθηση της STEM εκπαίδευσης και των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα μέσα από τους διαγωνισμούς, τα φεστιβάλ και τις εκθέσεις ρομποτικής
Ημερομηνία Έκδοσης: 2017
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης
Επόπτης Καθηγητής: Φαχαντίδης, Νικόλαος
Περίληψη: Τα ρομπότ ακόμα και σήμερα ασκούν στο άνθρωπο μια γοητεία. Είναι συνυφασμένα με την επιστημονική φαντασία, ενώ χρησιμοποιούνται όλο και πιο συχνά στην καθημερινή πραγματικότητα. Η εκπαίδευση που είναι προσανατολισμένη στα αντικείμενα STEM, ευρέως θεωρείται ότι θα δώσει την οικονομική ώθηση που χρειάζεται ο κόσμος, ενώ η εφαρμοστέα εκπαιδευτική πολιτική θα πρέπει να επικεντρώνεται στο να εφοδιάζει τους εργαζομένους με προσόντα λιγότερο επιδεκτικά σε μηχανική αντικατάσταση και συνεπώς να τους καλλιεργήσει άλλες δεξιότητες, (δημιουργικότητα, συνεργασία, ομαδική εργασία, κοινωνικές και επικοινωνιακές δεξιότητες), γνωστές και ως δεξιότητες του 21ιου αιώνα. Οι διαγωνισμοί ρομποτικής είναι μια διεθνής πρωτοβουλία για την ενσωμάτωση της ρομποτικής στην εκπαιδευτική πρακτική. Βασικός τους σκοπός είναι η προώθηση των αντικειμένων STEM, και των δεξιοτήτων που απαιτούνται από τους μαθητές στον 21ο αιώνα. Η παρούσα μεταπτυχιακή εργασία ολοκληρώθηκε σε μια εποχή που η εκπαίδευση στη Ελλάδα της οικονομικής κρίσης, απαιτεί νέες προσεγγίσεις με την εισαγωγή νέων τεχνολογιών και αντιλήψεων. O ρόλος της εκπαίδευσης, εκτός των άλλων, είναι να προετοιμάσει τους νέους με την προοπτική να καλύψουν μελλοντικές θέσεις εργασίας, ως εργαζόμενοι και να αναζητήσουν νέα επαγγελματικά μονοπάτια. Η έρευνα απευθύνθηκε σε όλα τα μέλη που απαρτίζουν τη σχολική κοινότητα. γονείς-μαθητές-εκπαιδευτικούς, που ήταν παρόντες κα συμμετέχοντες σε εκδηλώσεις ρομποτικής, όπως είναι οι διαγωνισμοί, τα φεστιβάλ και οι εκθέσεις. Πρόκειται για μια περιγραφική έρευνα που ερευνά τις απόψεις των εμπλεκομένων για το φαινόμενο των διαγωνισμών ρομποτικής. Οι απόψεις όλων συγκλίνουν στα συμπεράσματα, πως η ρομποτική μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αποτελεσματικό εργαλείο για την προετοιμασία των μαθητών για τον 21ο αιώνα και οι διαγωνισμοί αποτελούν το γόνιμο έδαφος για να ανθίσει η ρομποτική στα σχολεία
Λέξεις Κλειδιά: Διαγωνισμοί ρομποτικής
Εκπαιδευτική ρομποτική
STEM
Δεξιότητες 21ου αιώνα
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.
Δικαιώματα: CC0 1.0 Παγκόσμια
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Επιστήμες της Αγωγής: Εφαρμογές Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Πρώην Επιστήμες της Εκπαίδευσης και της Δια Βίου Μάθησης) (Μ)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KatsavouNikolettaMsc2017.pdfΜεταπτυχιακή εργασία2.51 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons