Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20576
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΤσιμπρή, Ελένηel
dc.date.accessioned2017-07-28T07:41:52Z-
dc.date.available2017-07-28T07:41:52Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20576-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017.el
dc.description.abstractΔεδομένου ότι οι μαθητές με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες βάσει του Ν. 3699/2008 φοιτούν στη γενική σχολική τάξη, συνεπάγεται ότι οι διδακτικές επιλογές που κάνουν οι εκπαιδευτικοί της τάξης επηρεάζουν άμεσα την επίδοσή τους. Όσον αφορά στα Μαθηματικά, η μεγαλύτερη δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι μαθητές αυτοί, εντοπίζεται στην επίλυση προβλημάτων. Σκοπός της παρούσας έρευνας ήταν να διερευνήσει τις διδακτικές επιλογές των εκπαιδευτικών γενικής αγωγής που διδάσκουν στις γενικές τάξεις των Δημοτικών σχολείων ως προς την υποστήριξη των μαθητών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες που αντιμετωπίζουν δυσκολίες στην επίλυση μαθηματικών προβλημάτων. Για την διεξαγωγή της έρευνας κατασκευάστηκε αυτοσχέδιο ερωτηματολόγιο που αφορούσε στην ιεραρχία των λαθών των μαθητών βάσει της σημαντικότητας και της σειράς με την οποία θα επέλεγαν οι εκπαιδευτικοί να τα διδάξουν, στην επιλογή μεθόδων και τεχνικών σύμφωνα με τη καταλληλότητά τους για το κάθε λάθος των μαθητών ξεχωριστά, καθώς επίσης και στην πηγή των γνώσεων από όπου απορρέουν οι επιλογές των εκπαιδευτικών. Στο ερωτηματολόγιο χρησιμοποιήθηκαν εικόνες από την προσπάθεια επίλυσης προβλήματος από τρεις πραγματικές περιπτώσεις μαθητών και οι ερωτήσεις είχαν την ίδια διάταξη και για τις τρεις περιπτώσεις. Στην έρευνα συμμετείχαν συνολικά 177 μόνιμοι εκπαιδευτικοί από όλη την Ελλάδα οι οποίοι τη χρονική περίοδο της διεξαγωγής της έρευνας δίδασκαν σε κάποια τάξη. Τα αποτελέσματα που προέκυψαν αφορούν στις διδακτικές επιλογές των εκπαιδευτικών και για τις τρεις περιπτώσεις μαθητών, ενώ είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα και δίνουν το έναυσμα για την περιγραφή εκπαιδευτικών επιπτώσεων και μελλοντικών ερευνών. Η περαιτέρω μελέτη του παρόντος θέματος κρίνεται απαραίτητη.el
dc.format.extent162el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕκπαιδευτικοί Γενικής Αγωγήςel
dc.subjectΔιδακτικές Επιλογέςel
dc.subjectΜαθηματικάel
dc.subjectΕιδικές Μαθησιακές Δυσκολίεςel
dc.titleΠοιες διδακτικές επιλογές κάνουν οι εκπαιδευτικοί του γενικού σχολείου για την υποστήριξη μαθητών με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες που αποτυχαίνουν στην επίλυση αριθμητικών προβλημάτων;el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάστασηel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση και Αποκατάσταση (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsimpriEleniMsc2017.pdf2.7 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons