Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20552
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣταυρακάκη, Σταυρούλαel
dc.contributor.authorΔαλακούρα, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2017-07-20T10:36:26Z-
dc.date.available2017-07-20T10:36:26Z-
dc.date.issued2017el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/20552-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2017el
dc.description.abstractΗ Ειδική γλωσσική διαταραχή(ΕΓΔ) είναι μια διαταραχή που παρουσιάζει ιδιαίτερο ερευνητικό ενδιαφέρον καθότι επηρεάζει διάφορους τομείς της γλώσσας, όπως τη φωνολογία, τη μορφολογία, τη σύνταξη, τη σημασιολογία, την εύρεση λέξεων και την πραγματολογία. Οι καθολικοί ποσοδείκτες εμπίπτουν τόσο στη σύνταξη όσο και τη σημασιολογία και την πραγματολογία. Δεδομένου λοιπόν ότι αποτελεί μια περιοχή υπό- διερεύνηση, θεωρήθηκε ενδιαφέρον να εξετασθεί το φαινόμενο της ποσοτικοποίησης σε παιδιά με ΕΓΔ.Σκοπός της παρούσας ερευνητικής εργασίας λοιπόν είναι να γίνει μια αξιολόγηση της κατανόησης του καθολικού ποσοδείκτη κάθε και ο κάθε σε παιδία Δημοτικού με ΕΓΔ. Η σύγκριση θα γίνει με παιδιά τυπικής ανάπτυξης, με στόχο να φανεί η κατανόηση τους αλλά και η διαφοροποίηση μεταξύ κάθε και ο κάθε και από τις δύο ομάδες. Στο κεφάλαιο 1, αναλύεται η Ειδική γλωσσική διαταραχή(ΕΓΔ), όπου γίνεται αναφορά στα γενικά χαρακτηριστικά της, τις θεωρίες σχετικά με αυτήν, την αιτιολογία και τα γλωσσικά χαρακτηριστικά της. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύονται οι ποσοδείκτες σε καθολικούς και υπαρκτικούς. Εκτενής αναφορά γίνεται στον ποσοδείκτη κάθε- ο κάθε, ενώ στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μια συγκριτική θέαση της ΕΓΔ και των ποσοδεικτών. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται το πείραμα με ανάλυση των εργαλείων, των συμμετεχόντων, της διαδικασίας και των αποτελεσμάτων. Τέλος στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια συζήτηση των αποτελεσμάτων για την εξαγωγή συμπερασμάτων.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίαςel
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνέςen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subjectΕιδική Γλωσσική Διαταραχήel
dc.subjectΠαιδιά δημοτικούel
dc.subjectΚαθολικοί ποσοδείκτεςel
dc.subjectΚατανόησηel
dc.titleΑξιολόγηση της κατανόησης των καθολικών ποσοδεικτών σε παιδιά δημοτικού με ειδική γλωσσική διαταραχή: μια μελέτη περίπτωσης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίαςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Επιστήμες των Διαταραχών της Επικοινωνίας (Μ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DalakouraKaterinaMsc2017.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons